Johnx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Husker dere adressen til websiden som tok får seg hvordan man gjør den medfølgende ørepluggene om til en kabel som jeg kan putte i mobilen og inn i CD-spilleren i bilen gjennom AUX utgangen? Har kjøpt en ledning med AUX kontakt på Chlas Ohlson, men jeg husker ikke hvordan man skulle lodde de forskjellige ledningene. Endret 30. mai 2006 av Johnx Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Her er siden for å lodde jack-kontakt til de medfølgende hodetelefonene. Det er det nærmeste jeg kommer/vet om. Edit: Her blir det spurt om akkurat det samme. Kankje du får litt hjelp. Endret 30. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Når jeg kobler mobilen opp mot et anlegg som har AUX-utgang, er det da mp3-spilleren på mobilen som blir brukt eller er det CD-spilleren som brukes? Sagt med andre ord, bør jeg forvente lav lydkvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå