Iminzilion Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har nå startet opp eit nytt prosjekt. Har fjernet alt innholdet i ein høytaler og har montert alt av hardware inn i boksen. Den ser utrolig bra ut og skal snart farges og moddes mer på. Prosjekt: Pc Speaker Noen idèr om hva jeg kan modde på den? Den er rektangel boks. Lokket på pc`en er i plexiglass. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har du noen bilder? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 nei desverre, jeg stresser enda med å få tak i digital kamera. Men en venn av meg har nettopp fått eit, så jeg skal spørre han om å låne det :smile: Linken til bildene til komme her da :smile: Lenke til kommentar
warlord Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 KALD KATODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK?! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 det skal jeg snart bestille. Skal og ha noen vifte griller og... og kansje noe kule logo på plexiglasset Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Har sikkert spurd om dette før, men hvor kan jeg få kjøpt ferdig løpe-lys slik at jeg kan skrive PS med rennende lys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå