alisica Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg trenger hjelp med Sims spillet...Har installert Sims Unleashed for ei uke siden.Siden da så har jeg blitt kastet ut av spillet etter fem min. spelling.Dette er en cracket versjon.Har prøvd å bytte ut graffikkort og har formatert hele maskinen og installert alt på nytt.Men det hjelper ikke.Help pls...De andre expansion pakkene er også brente versjoner men jeg har aldri hatt noe trøbbel før... Pentium 3 900 hercules 4500 64mb/voodoo 3 3000 52x cdrom 256 mb ram Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Prøv å nedlast noen andre cracker... Lenke til kommentar
alisica Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har testa tre forskjellige..Noen andre forslag??? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Slett spillet! The Sims serien sug alikevel. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Om du blir "kastet" ut av spillet etter 5 minutter, har du nok problemer med manglende filer... Ikke noe å gjøre med det egentlig, du kan jo alltids sjekke Warez sidene å PRØVE å laste ned... Aldri fått det til jeg men Kjøp spillet om du absolutt skal ha det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå