Kizzaz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei Her kan vi diskutere evt. oppgaver el. til skriftlig eksamen engelsk på Torsdag. Sikkert ikke mange som kom opp, men jeg gjorde Har så vidt tid til å øve Eksamen onsdag Norsk Eksamen torsdag Engelsk Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Eg og kom opp. På fredag men uansett. Blir vel enten med hovudsyn til england eller usa. Siden det er val i england snart, er det ein mulighet å tenke på? Håper berre for guds skyld eg slepp å komme innpå hamlet. Orker ikkje lese meir av det stykket. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 har ikke hatt noe om shakespear vi. Men vi fikk vite at vi blir bedømt som gk elever. Fordi jeg går 5 timers kurset (MK) og det fullfører allmen først året. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Da begynner den 3. og siste eksamen denne uken om 9 timer. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Lykke til! Sei frå her korleis det gjekk då. Blir bedømt som GK? Det er vel positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå