Gå til innhold

Tilbakemelding/Forslag til forbedringer på design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve layouten synes jeg var grei og oversiktlig. Synes imidlertid du bør lage en ny banner, følte at den ikke passet inn i d hele tatt. Andre tingen er rammen med linkene, den er virkelig ekkel å se på, virker som du har kjørt på en dose med "blur" over hele greia der. Hold det heller skarpt og stilrent. Den firefox reklamen på toppen er vel litt distraherende og unødvendig når du har en på venstre side nede ;)

Samtidig, hva med å bytte bakgrunn til hvit farge. Mindre slitsomt for øya, og jeg tror det vil passe bedre med sida.

"hovedrammen" synes jeg er bra, pent, oversiktlig, stilrent og ikke minst brukervennlig. Det var mine synspunkter. Lykke til !

Victurus!

*SKRIVELEIF <3 !

Endret av victurus
Lenke til kommentar

Skal hjem å teste ut alternative farger på bakgrunnen, samt sjekke ut hva som er skjedd med bildene på linkene.

Skal også fjerne Firefox-linken, var litt tomt der så satte denne inn for å friske opp litt.

Takk for respons :)

Endret av kjartt
Lenke til kommentar

For all del få bort bildene som er linkene i menyen. Sier bare en ting: CSS! Du trenger ikke bilder som linker for å få den effekten... Dessuten så er de altfor lavoppløselige/pixlete?

Siden har fast bredde. Som noen syntes er fint kanskje og som folk med 1600*1200 oppløsning hater som pesten.

Litt liten skrift til og med på min 17''. Men det er som regel hva folk er vant til.

Fant dette i koden din:

<p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>

<p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>
 <p> </p>

Noe som ser ineffektivt ut. Hvorfor har du det der?

Lite CSS-kode... men det ser rent og effektivt ut. Husk: å style menyen med CSS i stedenfor å bruke selv superlavoppløselige gif/jpg minsker kravet om båndbredde betraktelig ;)

Eller så ser sida di veldig plain og litt kjedelig ut. Spander noe kilobytes på en header som gjør at en som ser siden for føste gang blir fenget! Du kunne prøvd å gjøre det hele litt større med større skrift og kanskje litt mer stylig for å piffe opp generelt. OG gjøre siden slik at den kan bli bredere for de med bredere skjerm... :)

Siden din innehold så mye spennende og bra at du må passe på å ikke gjemme den inn i en kjedelig innpakning.

Lenke til kommentar

siden er jo helt grei og fin den :) men syntes med en gang at det kanskje var litt kjedelig design sånn helt generelt.

du burde kanskje dele opp de artikkelgreiene med noen flere sider? blir veldig langt å bla ned til bunn.. :)

Lenke til kommentar

Overall så ser det MYE bedre ut. Men den er fremdeles litt...døll? Litt kjedelig liksom.

Og kanskje en funksjon som viser de siste 10-30 artiklene og en "Neste 30 artikler"-link i bunn og topp :) , som egentlig lazaa- bemerket egentlig.

Ny header på hver underside tar litt tid å laste, men det så jo bra ut. dessuten har "alle" bredbånd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...