Gå til innhold

HW-Lan 06: Busser - fra hvilke byer?


Dahl

Anbefalte innlegg

Bør absolutt gå en buss gjennom hele sørlandet som stopper i i de fleste byene.... men vis den begynner i stavenger eller lengre opp går innom og går innom alle byer nedover sørlandet og opp til fornebu... men det vil sikkert bli behov for flere busser da...... noen gåt helt fra stavanger og en begynner i kristiansand og en i arendal da tror jeg du får dekka mye av behovet.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
drøbak - oslo - fornebu... (flere stopp i oslo og drøbak området naturlig hvis :p )

6217877[/snapback]

 

fyy da, pappa har stasjonsvogn, da kommer du deg gratis inn til fornebu...

hvis ikke tar du bare buss 541 eller 542 inn til jernbanetorget og hopper på buss nummer 31e til IT fornebu, da har du en liten gåtur inn til hangaren...

Lenke til kommentar

Stemmer for ein buss fra Trodheim eller no slik, å vidre neddover Gudbransdalen langs E6.

 

Uansett bør vi få svar om vilke busser som blir satt opp snart. Frakten er det eneste som hindrer meg i å komme dit.

 

Men uansett så blir det kanskje ganske fult viss det bare går ein buss neddover Gudbransdalen?

Lenke til kommentar
Stemmer for ein buss fra Trodheim eller no slik, å vidre neddover Gudbransdalen langs E6.

 

Uansett bør vi få svar om vilke busser som blir satt opp snart. Frakten er det eneste som hindrer meg i å komme dit.

 

Men uansett så blir det kanskje ganske fult viss det bare går ein buss neddover Gudbransdalen?

6785693[/snapback]

Tenkte på det jeg og, kanskje sette opp to busser, men må først se hvor mange som skal bruke buss-muligheten!

 

Skal purre litt på sjefene jeg! :p

Lenke til kommentar

Jeg tror det er viktig å få busser og sånt på plass ganske snart, for jeg tror det er en del folk(inkludert meg og mange jeg kjenner) som nesten er avhengig av at det går busser for å komme.

 

Mitt forslag er at det går tre busser. En som starter i nord, kjører nedover og stopper i Trondheim etc. En som starter i vest (Bergen) og kjører innover. Og en som starter i øst, eller no.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...