Gå til innhold

HW-Lan 06: Busser - fra hvilke byer?

Dahl

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kommer blir det fra elverum eller hamar.

6217288[/snapback]

Om det er buss i nærheten av Elverum/Hamar er jeg også med!

edit: kan jo også bare ta en rutebuss inn til oslo, da hele pcen min får plass i baggen min :)

6260928[/snapback]

Trysilekspressen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kommer blir det fra elverum eller hamar.

6217288[/snapback]

Om det er buss i nærheten av Elverum/Hamar er jeg også med!

edit: kan jo også bare ta en rutebuss inn til oslo, da hele pcen min får plass i baggen min :)

6260928[/snapback]

Trysilekspressen....

6262101[/snapback]

Har full oversikt over hvilke busser osv :)

Hedmark Trafikk er billigst! Kommer meg til oslo med buss for 50 kr med de ;D

Lenke til kommentar
Hva med en som starter i Kristiansand og tar turen innom Arendal, Risør, Kragerø, Drangedal, Lunde, Ulefoss, Skien, Porsgrunn, Siljan, Larvik, Sandefjord, Tønsberg, Holmestrand og Drammen?

6214629[/snapback]

Fixed :dremel:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ålesund, Bergen, Stavanger, Arendal, Grimstad

Man må selvfølgelig fordele dette på flere busser. 1 buss som kjører opp og ned landet er uaktuelt

6216592[/snapback]

Det går faktisk ann og presse inn Kristiansand mellom Stavanger og Arendal! :yes:

Lenke til kommentar
Hvordan er parkeringsmulighetene der borte?

6268854[/snapback]

Hvis jeg ikke husker feil er det 200-300 parkeringsplasser vi kan benytte ikke langt fra hangaren. Jeg er imidlertid ganske usikker på dette. Kommer med mer info når vi har infoen. ;)

Lenke til kommentar
Takke takke André :)

6272596[/snapback]

Hangaren vi bruker benyttes for øyeblikket av Fornebu Indoor Golf Center, og disse oppgir 200 frie parkeringsplasser. Vi skal imidlertid ikke se bort fra at vi kan få til enda flere plasser, men det ligger litt frem i tid. Men det er altså plass til minst 200 biler. :)

6274466[/snapback]

Flotte greier, flotte greier, da kan jeg ta B-52en nedover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
...vi kan få lagt til en undersøkelse når vi ser hvilke områder som går igjen...

6207516[/snapback]

Blir sikkert ikke innom Øyer da, bare jeg som har nevt det :p

Men har dere kommet lenger? Eller er det for tidlig? Lillehammer kunne ha gått vel?

Lenke til kommentar
Hva med en som starter i Kristiansand og tar turen innom Arendal, Risør, Larvik, Sandefjord, Tønsberg, Holmestrand og Drammen?

6214629[/snapback]

stemmer for den ;)

EDIT: sliter vel mest å komme hjem for pappa vil kjøre meg opp, men foreldrene gidder ikke hente :hrm: , mulig de prøver å hinte til noe :p

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg slenger meg inn med ett forslag. Alle dere som setter opp busser, lager en egen tråd for fks "tromsø-oslo via gudbrandsdalen bussen" og ber folk melde seg på der, eventuelt kan folk komme med innspill i den respektive tråd om de ønsker at bussen skal kjøre en liten omvei.

Ellers nevnte noen en buss som går innom Gjøvik og Hamar. Bare for å nevne det, ligger mjøsbrua NORD for Gjøvik, så det hadde nok vært lurest å ha to busser, en på vestsiden av Mjøsa forbi Hamar, og en på østsiden forbi Gjøvik, Biri, etc.

Cheers for HW-LAN!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...