Gå til innhold

HW-Lan 06: Busser - fra hvilke byer?


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har minibuss selv (11 seter), så hvis folk blir med å spleiser på diesel kan jeg sikkert starte i Tromsø og jobbe meg nedover...

6220185[/snapback]

Blir gjerne med å spleise jeg så lenge det ikke blir så jævlig mye :)

6220218[/snapback]

Regningen havner vel på drøyt 2 lapper hver vei for drivstoff og bompenger (totalt), og får vi full bil er det jo ingen problemer med å kjøre sverige nedover for å røske med oss billig cola og snop :cool:

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Har minibuss selv (11 seter), så hvis folk blir med å spleiser på diesel kan jeg sikkert starte i Tromsø og jobbe meg nedover...

6220185[/snapback]

Blir gjerne med å spleise jeg så lenge det ikke blir så jævlig mye :)

6220218[/snapback]

Regningen havner vel på drøyt 2 lapper hver vei for drivstoff og bompenger (totalt), og får vi full bil er det jo ingen problemer med å kjøre sverige nedover for å røske med oss billig cola og snop :cool:

6220234[/snapback]

Fett, kan hende jeg blir med på HW-LAN. Hvis jeg blir med på bussen kjører du forbi Bodø da?

Lenke til kommentar
Regningen havner vel på drøyt 2 lapper hver vei for drivstoff og bompenger (totalt), og får vi full bil er det jo ingen problemer med å kjøre sverige nedover for å røske med oss billig cola og snop :cool:

6220234[/snapback]

Høres veldig bra ut!

 

Sverige-tur med på kjøpet jo ^^

Lenke til kommentar
Hvis det ikke blir full bil fra Tromsø (vet ikke hvordan jeg vil definere full ennå, da 11 mennesker i en 11seter blir inn i h... trangt på en så lang tur) passerer vi nok Fauske i alle fall...

6221378[/snapback]

Hvis det blir over over 30 stk vil jeg ha dedikert hw.no-LAN buss :) Så slipper vi som skal dra å skifte tog/kjøpe flybillett.

____

 

@ hw.no: Forresten, hvor mye blir det å koste hvis dere setter opp buss fra Tromsø?

Lenke til kommentar
Korleis skal vi frakte PCen i bussen uten å ødelegge den då? Kosta jo 500 kr per veg for meg eller noke sånt pluss 9 tima i buss trur eg det var  :cry: Koffor ikkje i Bergen?  :realmad:

6228875[/snapback]

Du setter den i bagasjerommet?

Det er i Oslo fordi det er der HW.no har sine kontorer og fordi det er der flest bor ;)

Lenke til kommentar
Korleis skal vi frakte PCen i bussen uten å ødelegge den då? Kosta jo 500 kr per veg for meg eller noke sånt pluss 9 tima i buss trur eg det var  :cry: Koffor ikkje i Bergen?  :realmad:

6228875[/snapback]

Det er i Oslo fordi det er der HW.no har sine kontorer og fordi det er der flest bor ;)

6229607[/snapback]

Og hvis det hadde vært i Bergen hadde Oslo-folket sagt det samme.

Lenke til kommentar
Korleis skal vi frakte PCen i bussen uten å ødelegge den då? Kosta jo 500 kr per veg for meg eller noke sånt pluss 9 tima i buss trur eg det var  :cry: Koffor ikkje i Bergen?  :realmad:

6228875[/snapback]

Det er i Oslo fordi det er der HW.no har sine kontorer og fordi det er der flest bor ;)

6229607[/snapback]

Og hvis det hadde vært i Bergen hadde Oslo-folket sagt det samme.

6230157[/snapback]

Eg bur ikkje i Bergen, einaste eg bur nærare enn Oslo.. Det kan vel kanskje bli Bergen neste gang? :)

Lenke til kommentar
Yepp, forbi Øyer : )

6218644[/snapback]

 

FORBI Øyer ja, vil da vel ikke ha noe med Skøyværinger å gjøre :D

6251848[/snapback]

Ikke mobb Øyer da (selv om jeg gjør det selv, men jeg har lov :whistlle: )

Men innom Øyer da, eller Lillehammer! Er da ikke stress å kjøre dit..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...