constance Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg vurderer å kjøpe tlf, og har lest en del anmeldelser, spesifikasjoner o.l. Jeg lurte på om de som har telefonen kunne svare på disse spørsmålene: -Er dekningen bra? -Er det mulig å endre skriftstørrelsen? -Er det mulig å laste opp flere temaer? -Hvordan er lyden med hensyn til mp3-spilleren? -Er lyden generelt bra eller? -Er størrelsen på tlf ubehagelig (å bære o.l.) ? -Hvordan er generell erfaringen deres? Tusen, tusen takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
jackant Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Er meget fornøyd. Dekningen er bra etter det jeg har erfart. Kan ikke endre skriftstørrelsen så vidt jeg vet. Det skal være mulig å laste opp temaer(de som er på tlf er meget bra) Lyden er meget bra på for utvendig bruk. Det medfølgende headsetet har jeg ikke brukt for mye , men er helt ok lyd. Størrelsess messig er tlf akkurat slik jeg hadde forventet, ikke ubehagelig på noen måte. Har hatt: N6280 SE w800i Qtek 9100 SE P910i Det siste året og tlf er på høyde med alle disse om du ikke trenger spesielle funksjoner. Min erfaring er at den er bedre enn n6280. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå