abene Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 En ny søketjeneste skal snart lanseres som skal kunne tilby mulighet for overføring av søkeresultater inn i lynmeldinger. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg ser ikke helt poenget med dette. Hvorfor bruke IM-vinduet som nettleser? Hvis man har behov for å dele en nettside eller en liste med søkeresultater med en annen person så kan man jo bare kopiere og lime inn URL'en i IM-vinduet. Hvis man ikke har behov for å dele så er det sikkert mye enklere og bedre å bruke en vanlig nettleser til oppgaven. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 MSN Messenger har jo hatt denne funksjonen inkludert en stund som gjør at du får søk fra MSN Search rett opp. Ganske meningløst. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Pointless - og ærlig talt, ikke hverken genialt eller vanskelig å lage. Enhver script-kiddie med noen timer til overs kan da lage en slik tjeneste. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Pointless - og ærlig talt, ikke hverken genialt eller vanskelig å lage. Enhver script-kiddie med noen timer til overs kan da lage en slik tjeneste. 6207716[/snapback] Enig..ikke noe fantastisk med denne nyheten... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Enda en meningsløs søketjeneste... Hurra... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg ser ikke poenget jeg heller, men det er likevel bra at de tenker nytt. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 JEg ser heller ikke behovet Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Egentlig syns jeg denne funsjonen kan være ganske genial. Vis f.eks. en venn spør meg hvor jeg kan få tak i dette programmet eller denne tjenesten søker jeg jo på Google uansett og sender link til Google resultatet. Så innen folk har faktisk lært seg å bruke søkemotorer, kan denne tjenesten faktisk være til ganske nyttig. Endret 30. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå