Perdition Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hei, går i 10. klasse og trakk i dag oppgaven "Mysteries" i Engelsk. "Noen inspill..?" Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Som oppgaven sier så kan du prøve å fortelle om et eller flere mysterier. F.eks. kornsirkler o.l. Var "Mysteries" alt som stod på oppgaven, eller var det noe mer? Har du egne meninger rundt temaet som kan være nyttig? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ehh, assa. Kunne ikke forklart litt mer da. Akurratt nå er det for meg et mysteri hvordan vi skal hjelpe ved å vite at du trakk en oppgave med navn "mysteries", og kun det. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Mysteries: What kind of feelings or thoughts do you get from the word "MYSTERY". Do you believe in ghosts? Would you like to meet one? Have you ever experienced somehtingstrange or mysterious, or maybe you know someone who has? Which of these stories do you find it hard to believe in? Could any of them have a logical explanation? Make a presentation about different kinds of mysteries (real life mysteries, mysteriesin books, films, TV-series etc.) (10-15 minutes) Feel free to present in anyway you find appropriate /suitable using ICT, overhead, roleplay, music, pictures etc. Remember to preent your sources (texts, internetsites etc. ) and tell how you used worked with them. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Tips til selve framføringen: ha stikkord. korn sirkler er en god ide, eller spøkeleser. I 10. klasse er det poenget at du skal ha en vientskapelig revolusjonerende tekst, bare for og få deg til og snakke... Du kan jo snakke om en film også ser jeg, "sience" handler om korn sirkekeler så vidt jeg har fått med meg (har ikke sett den) ellers har du jo "Donnie Darko" o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå