Solid Edge Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal skifte drev på en sykkel... så dn får bedre aks... hvordan må forholdet være da? kunne gjerne trengt litt opplæring når det gjelder drev f.eks. hva får man ut av de ulike forholdene? Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis jeg ikke husker helt feil så får du bedre aks med mindre drev foran og større bak Får å få bedre topphastighet større drev foran og mindre bak, men da akser den ikke så bra Ossen sykkel ere du har da?? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Ts 100 er..... men skal bare ordne på sykkelen før jeg selger den men tenkte jeg skulle ordne bedre aks....kanskje lettere å få selgt den da hvor mye forbedring er det da? er det lurt å ha max aks... kanskje jeg burde sette den nært max? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 er det noen formler på dette med drev? Lenke til kommentar
sivert0911 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hvis du butter til større drev bak får den brdere aks Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Større bak = mer aks Mindre fremme = mer aks Lenke til kommentar
Patz Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Dette er jo rimelig enkelt da, eks: Dobbelt så stort fremme som bak = det fremre roterer dobbelt så fort som det bakre. Og dette går proposjonalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå