FaO Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 ett sjukt spill som bare dreier seg om å drepe monster, ala Doom. konge spill! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Rise of Nations : Rise of Legends Kongespill Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Fleire forslag til spill som kan spelast Coop som byr på litt motstand og trenger teamplay? Lenke til kommentar
............... Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 swat 4.. er vel coop.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 eg spelte swat 4 da det kom, men AI var jo helt ubrukelig:P vart jo nesten frustrert av heile greia:P som på hidden and dangerous før patch kom Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Robot Wars! Meget enkelt spell men morsomt.. Lag din personlige "killer" robot og KNUS dine venner med den og se kameraten din knuse tastaturet sitt! Mowhaaha! Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Swat 4 med SKIKKELIG teamwork, det er knall. Battlefield II med bots. CS... nowai. WarCraft III TFT Dota Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hvis du har HL2 og steam vil jeg anbefale The Hidden, et utrolig nervepirrende spill der det er ett lag (Hidden) Som består av en person bevæpnet med kniv og 3 granater. Og det andre, IRIS som kan være flere. IRIS er bevæpnet med maskinpistol/hagle etc.. problemet for IRIS er at The hidden er nesten usynlig... Spill dette når det er mørkt og jeg lover at du kommer til å hoppe i stolen! Endret 30. mai 2006 av lago Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis du har HL2 og steam vil jeg anbefale The Hidden, et utrolig nervepirrende spill der det er ett lag (Hidden) Som består av en person bevæpnet med kniv og 3 granater. Og det andre, IRIS som kan være flere. IRIS er bevæpnet med maskinpistol/hagle etc.. problemet for IRIS er at The hidden er nesten usynlig... Spill dette når det er mørkt og jeg lover at du kommer til å hoppe i stolen! 6211318[/snapback] jeg støtter den! Lenke til kommentar
Quezni Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ghost recon: advanced warfighter. har bare prøvd dette på x-box 360 men var kult med flere der hvertfall. masse multiplayer muligheter. litt rare kontroller men det var jo håndkontroll. sånne spill er best på pc synes jeg. kanskje fordi jeg er vant til det men. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg ser forkortelsen "Dota" over alt. Husket hva det var før men hva var det igjen?? Litt Ot men Dawn of War er kongespill hvis du liker coop Jeg og kompisene mine spiller det en del... Selv om 3 av oss blir totalt eid av 2 AIer på nest vanskeligst Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Warcraft 3 Frozen Throne: -Gamle Footmen Frenzy versjoner(1.3 er veldig gøy) -Hero line war -X hero siege Quake III STARCRAFT(helst med expansion pack)!! Må spilles på lan! -anbelfaler Bridge to near !! den bana kan man spele max 4 stykker.... også er det den gøyeste bana Gamle versjonar av Counter-Strike Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Warcraft 3 6207453[/snapback] tower defense 6207471[/snapback] towerdefense blir det vertfall:P 6207619[/snapback] Warcraft 3 Frozen Throne:-Gamle Footmen Frenzy versjoner(1.3 er veldig gøy) -Hero line war -X hero siege Quake III STARCRAFT(helst med expansion pack)!! Må spilles på lan! -anbelfaler Bridge to near !! den bana kan man spele max 4 stykker.... også er det den gøyeste bana Gamle versjonar av Counter-Strike 6230146[/snapback] Støtter disse fullt ut Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 counterstrike, warcraft, tm nation, gta 2, age of empires II , gallatic batleground (starwars), jedi knight academy, call of duty 2, half life 2.. der har du ein del å tenke på... Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Counter strike Track mania Pleier jeg å spille på lan Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 vi spelte MASSE hidden and dangerous 2 i COOP, å fyfaen så morro det var:P vi spelte endel Armies of Exigo bla hehe.. hadde det vanvittig gøy så var det endel UT også =) Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 -> Alien vs Predator 2 -> Battlefield 1942 ( bottene vs LAN-lag) -> Quake 3 Gauntlet fight (Noe jeg og mine fant på for en stund siden. Tingen er, ÉN har våpen og kan bruke dem, mens resten av folket bruker gauntlet. Og så er det ALLE med gauntlet mot den med våpen. Den med gauntlet som dreper den med våpen tar over tronen med våpen osv, osv. Skal love deg du blir svett og skriker og hyler som ei kvinne av å være den med våpen ) -> Heroes 3, 4 eller 5 -> Rune (Både på super-speed med fatboy-mod på, eller vanlig) Med de spillene, er helgen sikret Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes Hidden & Dangerous 1 var og er den artigste coop-lan opplevelsen jeg har hatt og Ghost Recon Advanced Warfighter kom nesten opp til H&D's nivå i undeholdning, realisme, action etc. bare etter noen timer coop. Jeg har ikke spilt H&D 2 ettersom jeg bare prøvde det litt i starten og så avinstalerte før det kom noen patcher/expansions med coop/fixes så derfor lurer jeg på hvor artig/bra H&D 2 er i forhold til 1'eren. Kan uansett si at Advanced Warfighter er helt konge med 4 på lan. -TwiiK Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 vi spelte med 1.12 versjonen av H&D2, da har AI og slikt fått seg er kraftig løft, sånn som med HD1, HD2 var nesten ikkje spelbart før etter patcher pga AI var helt ubrukelig, men no er det bra =) vi var 5 ei stund, men eine måtte reise, så vi var 4, vi runda alle oppdraga på hard med 30 liv totalt..så det gikk greit..og vi hadde litt sjølvmords forsøk også vi skal ha et lan til i slutten av mnd, da skal vi teste ut maps som vi lasta ned:P Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 er desverre ikkje alle som har PC til GRAW, eine kompisen min sin pc vart tatt av lyn for ei stund sia. så den er kaputtsky., så han spilte på laptoppen til han eine:P vel både eg og han eine får prosjektor til neste lan, og lerret, hehe, så da skal vi prøve med det:P Aimen blir vel dårlig men ka faen, er synd det er så få Coop spill..det er vanvittig gøy å måtte jobbe skikkelig ilag=) fekk vel knerta nokre 1000 tyskera iløpet av helga..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå