Pode Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 jeg søkte TECH:PWR siden jeg er elektriker lærling, men har ikke fått svar... en grunn til dette? mvh Pode Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De trenger sårt PWR tror jeg, men Ueland har visst litt mye å gjøre for tiden (?) hvis du sendte til han, prøv noen andre, jørgen eller noen Lenke til kommentar
saivert Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg har gått GK Elektro->VK1 Elektronikk->VK2 Serviceelektroniker. Har ikke fagbrev som elektriker og heller ikke tatt fagbrev Serviceelektroniker (men må ta det snart en gang). Men siden dere er strenge på det med fagbrev som jeg godt forstår så får jeg ikke hjulpet til selv om jeg har festa kabel med letti mang en gang og satt opp stikkontakter. Klarer bøye PR kabel uten "trekkspell" også. Avisolerer som en helt med trikkerkniven. Det var nå heller aldri elektriker jeg ville bli siden jeg gikk VK1 Elektronikk. Liker halvledere og sånt mer jeg. Men om dere trenger flere folk til nettverkscrew så blir jeg med. Har hatt masse om routing på skolen og har satt opp altfor mange maskiner med Apache, MySQL og PHP (begynner faktisk å bli så rutine at det er kjedelig). Endret 27. september 2006 av saivert Lenke til kommentar
MrAce Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg kan godt stille som vakt om noen ønsker å betale reisen min Er politi godkjent og jobber som dørvakt i Ålesund=) -Marius Lenke til kommentar
P1rkah Designz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) mmm.... dørvakt høres ut som en hard jobb, Endret 2. oktober 2006 av Rif10 Lenke til kommentar
stig83 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 mmm.... dørvakt høres ut som en hard jobb, 6985754[/snapback] hvis du i det hele tatt vet hva en dørvakt er da... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tar sjangsen på at crew nå er på plass, siden lanet faktisk er startet og unstickyer denne her jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 LANet er i gang, Crew er det bra med (Sec er rundt 50 ) og de gjør jobben sin! Det er ganske kult Pwr kunne hatt fler tenker jeg.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vi trenger stregt tatt noe crew enda. Infodesken sliter iltt med underbemanning tror jeg. Dessuten er det veldig få som har lyst til å håndtere søppel Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 LANet er i gang, Crew er det bra med (Sec er rundt 50 ) og de gjør jobben sin! Det er ganske kult Pwr kunne hatt fler tenker jeg.. 7004074[/snapback] PWR er ferdig med jobben hittil. MEN JA vi var for lite folk. Det gikk med nød og neppe. Hadde jeg jobbet like hardt til vanlig hadde jeg vært en dø mann i dag. phuuuu. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det var stress ja, var med dere littegrann, og det er mye kabler som skal ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg