ovinn Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 14 år tror jeg er litt for liten til å være med i tech crew, kanskje crewet i det hele tatt tror jeg 6791295[/snapback] Det står at man Må være fyllt 16 år, så det er nok litt for lite med 14 da., Hvis ikke noen gjør ett unntak da Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jeg kan være SECURITY, INFO::SUPPORT eller INFO::INFO om dere har no behov for det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 jeg kan være SECURITY, INFO::SUPPORT eller INFO::INFO om dere har no behov for det. 6796385[/snapback] Send søknad Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Noen som vet om det fortsatt trengs Security:Crew? Har sendt søknad, men hadde vært greit å vite om jeg kan forvente meg en plass i crewet eller om det er fullt =) Endret 4. september 2006 av Andey- Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 jeg kan være SECURITY, INFO::SUPPORT eller INFO::INFO om dere har no behov for det. 6796385[/snapback] Send søknad 6796412[/snapback] til? fant ikke no adresse heh.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Send det til jorgen at hardware.no du Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Send det til jorgen at hardware.no du 6807950[/snapback] hva må være med? hvor gammel jeg er? no mer? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Les her: http://lan.hardware.no/crew Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det fullt eller? siden jeg har sendt søknad for over en mnd siden og ingen svar :\ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva søkte du på? Og til hvem sendte du? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg søkte info:support, Info:info og security... sendte til [email protected] Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Send på nytt til meg (jorgen at hardware.no), så skal jeg se på den Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 da var den sendt avgårde..... Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva slags crew er dere trenger nå, og hva slags crew trenger dere definitivt ikke lengre? En liten oppdatering er greit før jeg søker. (: Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva slags crew er dere trenger nå, og hva slags crew trenger dere definitivt ikke lengre? En liten oppdatering er greit før jeg søker. (: 6819736[/snapback] Sier bare i fra for oss elektrikerer: Vi er i mindre tall og har nok en god del arbeid foran oss. Det er vel så gale at vi vurderer å ta inn lærlinger også. MEN de BØR ha vært lærlig i minst 1 år. Og kunne mer enn å koble stikk og bryter. Men som lærlig vil ikke du kunne få ut delt noe ansvar. Men er mer som en trekke hjelp og lysholder om strømmen går. Vi kommer nok til å ha det mer avslappet under selve lanet. Det er vel helst det å koble vekk defekte pc'er, vannkoker ol. (Vannkoker og toastjern er FYFY!) Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva slags crew er dere trenger nå, og hva slags crew trenger dere definitivt ikke lengre? En liten oppdatering er greit før jeg søker. (: 6819736[/snapback] Hva tenkte du å søke på da? Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ihegdal, Ettersom jeg er IKT-lærling hadde det kanskje vært greit med Tech::Srv eller Tech::Net. (: Så kan jeg også ha en ekstra god grunn til å jobbe opp timene jeg tar fri senere. LAN-morro og jobb, to fluer i en smekk det. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Usj, jeg fikk så lyst til å være med i Security når jeg så nyheten på Hw.no idag, men så har jeg høstferie i uken etter lanet Lenke til kommentar
L.. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 I forbindelse med HW-LAN trenger vi nå flere folk til security-crew. Noe for deg? Uncle HW trenger deg i DAG! Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg ser at support trenger en dyktig person til. Noen som føler seg kallet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg