Aalton Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Man må være 18 for å bli med i security crewet, her gjøres det ikke untak.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg ville satt pris på et svar på søknaden Gleder meg litt! Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) jeg kom inn i security! men lurer på hvor lenge til jeg får tilgang til crew forum eller hva jeg skal kalle det.. en stund sia jeg ble plukket ut til security nå. Endret 9. august 2006 av YellowFellow Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 greit dere trenger flere folk i crew osv, og det her sier jeg ikke for å være idiot, men svare på søknader, selv om det bare er et nei, ville jeg si er viktig. ( ja, jeg venter fortsatt svar på min ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 jeg kom inn i security! men lurer på hvor lenge til jeg får tilgang til crew forum eller hva jeg skal kalle det.. en stund sia jeg ble plukket ut til security nå. 6644795[/snapback] Send en mail eller PM til Ueland, så åpner sikkert han opp for deg Lenke til kommentar
gargiz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sendte søknad 17.8, noen som har peil på behandlingstid. eller er det helgefri Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det varierer litt fra crew til crew. Noen Crew har litt flere søknader som lederen må gå gjennom enn andre. Men om du ikke får svar innen 2 uker, så kan du godt prøve å kontakte lederen og finne ut hva som skjer ^^ Lenke til kommentar
gargiz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Takk for raskt svar Søkt på security, men bare smører meg med tålmodighet jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det beste er nok å ta kontakt med lederen for de ulike crewene, da disse har full oversikt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ueland er uten nett for tiden pga flytting. De som sender mail til han kan risikere at det tar litt tid å få svar. Lenke til kommentar
gargiz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ueland er uten nett for tiden pga flytting. De som sender mail til han kan risikere at det tar litt tid å få svar. 6718166[/snapback] Det forklarer at jeg ikke har fått noe svar ja, men det var den eneste mail addy som sto på crew siden så Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det holder og bli 18 før lanet, for security? Lenke til kommentar
gargiz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvem er lederen for security crew? sorry hvis infoen står ett eller annet sted jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Lederen for security er, TheOnly. Lenke til kommentar
TheOnly Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du kan sende søknad for security crew til søppelkassa mi(99% spam). I Subject/overskrift linja kan du skrive: "Security Crew" Da slipper du at min spaminator tar'n. Email: [email protected] TO Lenke til kommentar
henxp Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei, (sitter paa amerikansk maskin ) sendte inn en soeknad for tech crew men er bare 14 aar, har mye erfaring og kunnskap som trengs under et LAN saa det er ikke det det gaar paa. Men, jeg er ikke sikker paa om det er noen unntak (jeg leste at det var 0 unntak paa security men det er jo ikke [helt] det same) Noen som vet opp eller ned paa dette ? om jeg kan bli med i crewet kan ha mye med om jeg kommer hjem til norge (bor for tiden i usa) i hoestferien. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nå er det over 2mnd siden jeg søkte til info crew, men jeg har ennå ikke fått svar... hva er galt? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 14 år tror jeg er litt for liten til å være med i tech crew, kanskje crewet i det hele tatt tror jeg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kunne gjerne ha vært med men så er jeg 6 månder for ung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg