Iguil Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg venter fortsatt på svar... Edit: Sorry om jeg er litt negativ nå, men blir så skuffa når jeg 110% dønn seriøst har meldt meg på crew og ikke har fått svar på ukesvis. Endret 22. juni 2006 av Iguil Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Fisk1: Tror man MÅ være 18 for å være security ja. 6357610[/snapback] Ja, åkej. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva gjør man der? Jeg kan ingenting, men vurderer å joine et crew. Er det kos der? 6350046[/snapback] EVENT::LIVE: Ansvarlig for alt av aktiviteter, blant annet stands, foredrag og sceneshow. 6350632[/snapback] Oi, vi kan visst lese begge to. Men er det noe spesielt jeg bør kunne? Hva gjør man konkret? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Trenger man fortsatt EVENT::LIVE crew? Tror faktisk jeg vil søke, men er litt usikker.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Trenger man fortsatt EVENT::LIVE crew? Tror faktisk jeg vil søke, men er litt usikker.. 6452739[/snapback] Ja, det trengs. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 BUMP Vi trenger framdeles elektrikere også! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 jeg har gk elektro holder det Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) jeg har gk elektro holder det 6479660[/snapback] Nei, dessverre. Tech::Pwr Crew må være ferdig utdannet (fagbrev) eller ihvertfall noen år i læring. Endret 14. juli 2006 av MaxP2P Lenke til kommentar
L.. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 jeg har gk elektro holder det 6479660[/snapback] Nei, dessverre. Tech::Pwr Crew må være ferdig utdannet (fagbrev) eller ihvertfall noen år i læring. 6487194[/snapback] Jepp dessverre er dette sant. Det er pga av mye strøm som skal kunne behandles med vett og forstand. Noe bare en med fagbrev har lov til å si han kan. Lenke til kommentar
jogil Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Har ganske mye praksis, men ikke lærling. Har noe papirer. 20 år straks. Kan da kople stikk tror jeg Er ikke heeelt sikker... Litt vanskelig Lenke til kommentar
Estra Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) frister grovt å søke, og jeg er interessert i å lære mere om alt :!: er det noen aldersgrense på å søke som crew? Erfaringer: Går Media og Kommunikasjon, der vi blant annet lærer om web-design og html, men er ikke 100% stødig i det.. men jeg kan sikkert være til hjelp. Har jobbet som lyd og lys-mann på den lokale kinoen. Gjort noen småjobber innen film Har 3 års regi og filmskapings-kurs. meget tolmodig og imøtekommende. Ulemper: Har aldri vært crew før, er ikke pro i web-design i form av HTML Hva syns du? burde jeg søke som crew? Endret 30. juli 2006 av Estra Lenke til kommentar
L.. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 frister grovt å søke, og jeg er interessert i å lære mere om alt :!: er det noen aldersgrense på å søke som crew? Erfaringer: Går Media og Kommunikasjon, der vi blant annet lærer om web-design og html, men er ikke 100% stødig i det.. men jeg kan sikkert være til hjelp. Har jobbet som lyd og lys-mann på den lokale kinoen. Gjort noen småjobber innen film Har 3 års regi og filmskapings-kurs. meget tolmodig og imøtekommende. Ulemper: Har aldri vært crew før, er ikke pro i web-design i form av HTML Hva syns du? burde jeg søke som crew? 6581917[/snapback] Mener de på Cene avdelingen trenger flere folk. Men du bør ha litt bra fantasi. Alders Grensen mener jeg er 16år. Ved unntak av vakt og elektriker. Og kjenner dere en elektriker TORTURER han\henne til han\henne ikke tørr å si nei. Kidnapp hans\hennes familie, evnetuelt kjæreste. Vi trenger han\henne. Trenger ikke være ekspert, men bør ha fagbrev. Noe som man sikkert kan få igjennom forbindelser i mafian ol. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg kan vurdere å stille som elektriker, 9 års erfaring, samt ca koblet strøm til 200 partyer, gjøvdal som det minste partyet, GameSphere i Østfold som det største, leverte også alt av utstyr til sistnevnte, utstyr jeg fortsatt har. Venter bare på noe avklaringer ang. datoer, siden jeg holder på med flere partyer på den årstiden. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jeg kan vurdere å stille som elektriker, 9 års erfaring, samt ca koblet strøm til 200 partyer, gjøvdal som det minste partyet, GameSphere i Østfold som det største, leverte også alt av utstyr til sistnevnte, utstyr jeg fortsatt har. Venter bare på noe avklaringer ang. datoer, siden jeg holder på med flere partyer på den årstiden. 6604738[/snapback] 9 års erfaring burde holde i massevis, hadde meldt meg på hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Har nå søkt om å få bli SECURITY! Håper virkelig jeg kommer med! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) hvilke crew trengs enda? Erfaringer: Kan en del om hardware på PC-en. går på VK2 Allmenn nå har jobbet i noen data butikker før har bod i Sveits som jeg kan tysk har også en god engelsk Har også konfigurert mange switcher. har fiksa PC-ene til mine venner i mange år nå jeg er villig til å ta in nye lærer trenger ikke så mye søvn Ulemper er ikke så flink med UNIX & Linux har heller ikke vert "crew" før jeg er 18 år, 174cm Endret 7. august 2006 av Nightmeare Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Trenger dere fortsatt security? Er nesten 25 år, 189sm høy og ca 100 kilo Har masse erfaring som dørvakt på diverse arangement rundt om i Bergen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Send søknader folkens. Jeg tror ikke crew-admin har tid til å lese alle tråder for så å kontakter hver enkelt som knaksje har lyst Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Selv om vi har crew folkens betyr ikke det at vi ikke trenger fler folk, send inn din søknad idag, det er fortsatt behov for folk. Det blir et lan uten like og er ikke gjennomførbart uten crew, så søk Lenke til kommentar
Estra Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 kunne vært arti å prøvd som security.. er 201CM og 110 KG... kan skremme livskiten ut av folk med muskla mine *brag-brag-brag-skryte* (liek lol) men ulempen er at jeg er 17.. blir 18 like etter HW-Lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg