Gå til innhold

HW-Lan 06: Vi trenger crew!

Dahl

Anbefalte innlegg

Oppfordrer noen til å søke på EVENT::LIVE. Dette er en jobb som går ut på å holde orden på stands, diverse lyd og scene.

6301436[/snapback]

Det hørtes skikkelig interessant ut. Jobber nemlig delvis som scenetekniker. Er det noen spesiell søknad for dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppfordrer noen til å søke på EVENT::LIVE. Dette er en jobb som går ut på å holde orden på stands, diverse lyd og scene.

6301436[/snapback]

Det hørtes skikkelig interessant ut. Jobber nemlig delvis som scenetekniker. Er det noen spesiell søknad for dette?

6303164[/snapback]

Det du skal gjøre er hvertfall flg.: Ansvarlig for alt av aktiviteter, blant annet stands, foredrag og sceneshow.

Lenke til kommentar

6301436[/snapback]

6303164[/snapback]

PM sendt. :)
Lenke til kommentar

6301436[/snapback]

Det hørtes skikkelig interessant ut. Er det noen spesiell søknad for dette?

6303164[/snapback]

Ditto. Egentlig eneste crewet jeg faktisk kunne tenke meg å søke på, selv om litt mer infomrasjon hadde vært kult?

Lenke til kommentar
Ditto. Egentlig eneste crewet jeg faktisk kunne tenke meg å søke på, selv om litt mer infomrasjon hadde vært kult?

6311472[/snapback]

EVENT::LIVE

Ansvarlig for alt av aktiviteter, blant annet stands, foredrag og sceneshow.

Det vil jo si at det er de som har annsvaret for å sørge for at ting skjer på scenen, at det blir dratt inn folk for å holde foredrag osv..

Lenke til kommentar

Forventer dere å få folk på linje med TG eller? Ikke sånn sarkastisk ment, bare lurer på hvor mange som har kjøpt billett allerede.

Voldsomt til opplegg med sceneshow, foredrag og greier. Også kommer det kanskje 20 stykk, og halvparten er i crewet?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Litt skuffet over at hotdog (eller "pølse i brød" for ikke-bergenserne) selger ikke er listet opp. Allerede tilbudt meg å være moderatorpølseselger :cool:

Kunne fint tenkt meg en admin eller security jobb, men med den jobben jeg har aner jeg ikke om hvor i landet (eller rettere sagt kysten) jeg befinner meg på det aktuelle tidspunkt. Så den gang ei.

Uansett, oppfordrer folk til å søke, dette kan blir en morsom og nyttig erfaring :)

Lenke til kommentar

PWR CREW ! Søk nå om du våger!

Pr dag dato er det bare 1 elektriker på PWR crew.

Dette er for lite for et helt Lan som varer over flere dager.

Jeg kan ikke være våken 24 timer i 5-6 dager.

Pluss reise fra Bergen.

Så Jeg oppfordrer andre som har utdannelse innen elektro til å søke.

Helst ha vært lærling i minst 1 år. Bør ha litt erfaring med feilsøking. Evt verktøy til å søke med.

Og en fordel er å bo i nærheten av oslo. Slik at han\hun kan se hvordan tilstanden i hallen er. Noe jeg ikke har muligheter til.

Jobb:

Mye går i å trekke fedige kabler. Hovedskap --> Fordelingskap ---> forbruker. Alla byggeskap. Stort sett Plug and play.

Og MASSSSSE Nettverkskabler.

Og merke hele dritten i tilfelle rottefelle om vi må feilsøke.

Men kan bruke andre kabel trekke slaver også, men det kan vi stort sett bruke Security til.

Inntil de faktisk har noen nerder de kan denge laus på. :tease:

Trene seg opp med å trekke kabler og mekke bord.

Hilsen HW-Lan 06 Trikkeren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg gjør det samme som L...

Søk som CREW::LIVE!

EVENT::LIVE -Tar seg av alt av aktiviteter live, her kommer blant annet stands, foredrag og liknende inn. Også Scene.

Er foreløpig kun disse som er medlemmer av LIVE-gruppen:

-- Dirty Pop

-- Hylo

To stykker er litt få, syntes nå jeg. Vi skal trossalt holde på et par dager, og et par til hadde ikke gjort noe.

Så jeg oppfordrer folk med litt peilling innen området til å søke, for å få en artig opplevelse. :)

Lenke til kommentar

EVENT::LIVE -Tar seg av alt av aktiviteter live, her kommer blant annet stands, foredrag og liknende inn. Også Scene.

Er foreløpig kun disse som er medlemmer av LIVE-gruppen:

-- Dirty Pop

-- Hylo

To stykker er litt få, syntes nå jeg. Vi skal trossalt holde på et par dager, og et par til hadde ikke gjort noe.

Så jeg oppfordrer folk med litt peilling innen området til å søke, for å få en artig opplevelse. :)

6345918[/snapback]

Eller kanskje til og med godta folk som har søk? :mad: (Ueland!)

Lenke til kommentar

6345918[/snapback]

Hva gjør man der? Jeg kan ingenting, men vurderer å joine et crew. Er det kos der?

Innlegg nr. 2000 on-topic. Yee!

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

6345918[/snapback]

Hva gjør man der? Jeg kan ingenting, men vurderer å joine et crew. Er det kos der?

6350046[/snapback]

EVENT::LIVE:

Ansvarlig for alt av aktiviteter, blant annet stands, foredrag og sceneshow.

Lenke til kommentar

6345918[/snapback]

6350046[/snapback]

Tomat-Ulf..! DU SKAL SØKE!

6352310[/snapback]

Snakk om folk som OGSÅ skal søke!

Jeg vet det lusker en liten elektriker her ute et sted, som trenger litt ferie.

Hva er mer avslappende enn å sette spening på små nerder som ikke oppfører seg? :thumbup:

SÅ SØK DA! JEG VET DU ER DER UTE!!

Vær så snill, tenk på stakkars lille meg. Kommer til å trenge ferie etter at LAN'et er ferdig. Sukk

Lenke til kommentar
Snakk om folk som OGSÅ skal søke!

Jeg vet det lusker en liten elektriker her ute et sted, som trenger litt ferie.

Hva er mer avslappende enn å sette spening på små nerder som ikke oppfører seg?  :thumbup:

SÅ SØK DA! JEG VET DU ER DER UTE!!

Vær så snill, tenk på stakkars lille meg. Kommer til å trenge ferie etter at LAN'et er ferdig. Sukk

6354610[/snapback]

Så sant så sant.

Det trengs pwr crew folkens!

Ikke vær sjenerte! Vi biter ikke!

Fisk1: Tror man MÅ være 18 for å være security ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...