AT1S Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Crew jobber gratis? vil Crew få gratis billett med plass til pc og vil crew ha fritid? og hvor mye 6288366[/snapback] Crew jobber gratis, men det er jo dritgøy å hjelpe andre. Resten kan du spørre Crewadmin eller pressekontakt om. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Målet bør jo være å ha crews som klarer å fordele arbidslasten. Det er gøy å være crew, men ikke om man må jobbe 24/7. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Målet bør jo være å ha crews som klarer å fordele arbidslasten. Det er gøy å være crew, men ikke om man må jobbe 24/7. 6288589[/snapback] Ja. Men er det kommet info om det på intranet? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvis jeg søker som security, og blir godtatt, må jeg da være der under hele lanet? Mener ikke 7/11 & 24/7 men må jeg være der hver dag? Begynner på skole til høsten, og må se an hvor mye skolearbeid det blir på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) crew jobber gratis ja.. ok regnte jo egentlig med det... men Crew får gratisbillett til HW-lan anntar jeg? eller må crew betale de 450kronene det koster... Endret 11. juni 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 crew jobber gratis ja.. ok regnte jo egentlig med det... men Crew får gratisbillett til HW-lan anntar jeg? eller må crew betale de 450kronene det koster... 6288836[/snapback] Gratis inngang, og jeg regner med at vi kan komme litt i forveien så vi kan sette opp pcer, fikse til lanet starter osv. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Crew får betaling i form av billett, enkelt og greit. Det vanlige er at crew jobber et skift på 6 eller 8 timer hver dag. Men det kan hende at adminene forandrer på dette på HW-lan. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Det er Ueland som setter opp crew-ene. Det er ikke diskutert skiftarbeid på crews, men jeg regner egentlig med at crew-lederne klarer å fikse dette selv. Kan sette i gang en diskusjon internt Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hei! Nå mener jeg ikke å mase eller noe.... Men det har gått over en uke siden jeg sendte min søknad. (Jun 4, 2006) Jeg vil veldig gjerne få lov til å bli med i crew, men om det ikke går så er vel det også ok (kommer uansett xD). Så jeg vil på en måte bare få vite om jeg har klart å komme inn eller ikke... (Ventingen tar livet av meg ) Endret 12. juni 2006 av MaxP2P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei! Nå mener jeg ikke å mase eller noe.... Men det har gått over en uke siden jeg sendte min søknad. (Jun 4, 2006) Jeg vil veldig gjerne få lov til å bli med i crew, men om det ikke går så er vel det også ok (kommer uansett xD). Så jeg vil på en måte bare få vite om jeg har klart å komme inn eller ikke... (Ventingen tar livet av meg ) 6293343[/snapback] Hvis du mener du har gode nok kunnspaker innenfor den delen i crewet du søkte, så skal det nok gå bra, skal du se. Lykke til. Lenke til kommentar
TheOnly Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Med et så stort lan som HW-Lan trengs mange crew medlemmer, og Security crewet trenger flest. Det blir mange mange vakter samtidig og deretter ganger du det med 4 for 4 skift. Vi oppfordrer alle som kan til å søke, og spesielt kvinner/jenter. Husk 18 år grense for å være med i Security. Fortsett å søke til alle crew. Til de som for søknad godkjent, kan vi gi bekreftelse til befal/skole ang. den faglige "lærdom" som du får under lanet som f.eks: Security til Samband, MP, førstehjelp etc Nettverk/server til Samband, Nettverk/server skole etc Når det gjelder permisjon fra forsvaret, så er det liten mulight under selve rekruttskolen, men etter denne vil en godt formulert søknad som er levert langt i forveien og som peker på den "praktiske" erfaringen du får, bli godt mottatt i de fleste tilfeller. PS: Hvis søknaden din tar tid, så fortvil ikke, ALLE vil få svar så fort søknadene er gått igjennom. Happy Hunting! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hehe, ser for meg at ALLE hw-nerdene vil være crew, akkurat som at alle vil være OP i store IRC-kanaler. "Øhh..jeg har hatt PC i 15 år, har spilt alle spillene (warez-1337) som fins og kan installere Windows. Kan jeg være crew plixxxzzz?" Lokalkino-fyren som kjørte rundt i bygdenorge og satte opp kinofilmer på samfunnshus måtte bare slutte. Fordi når alle fjortisene fant ut at de kunne få gratis kinobillett ved å hjelpe han å bære bord og stoler, troppa 40 stk opp hver gang han kom og skulle hjelpe. Og da var det ingen igjen som betalte til slutt. Endret 12. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hehe, ser for meg at ALLE hw-nerdene vil være crew, akkurat som at alle vil være OP i store IRC-kanaler. "Øhh..jeg har hatt PC i 15 år, har spilt alle spillene (warez-1337) som fins og kan installere Windows. Kan jeg være crew plixxxzzz?" Lokalkino-fyren som kjørte rundt i bygdenorge og satte opp kinofilmer på samfunnshus måtte bare slutte. Fordi når alle fjortisene fant ut at de kunne få gratis kinobillett ved å hjelpe han å bære bord og stoler, troppa 40 stk opp hver gang han kom og skulle hjelpe. Og da var det ingen igjen som betalte til slutt. 6293721[/snapback] Det er jo en grense for hvor mange som kan være crew da Også er det jo en grund til at det er aldersgrense på å være crew. Men ser poenget ditt. Tror faktisk ikke det er så mange som vil ta på seg et slikt annsvar heller.. Vet ikke hvorfor, men tror det er sånn.. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Synes det skulle vært tech::linux hehe, linux er utvilsomt det mest behagelige systemet å jobbe med og på. Det var linux crew på TG en gang, men det er ikke nok som bruker det tror jeg så de fikk vel lite å gjøre. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Synes det skulle vært tech::linux hehe, linux er utvilsomt det mest behagelige systemet å jobbe med og på. Det var linux crew på TG en gang, men det er ikke nok som bruker det tror jeg så de fikk vel lite å gjøre. 6296524[/snapback] Send mail om at du synes det skal være tech::linux da Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Synes det skulle vært tech::linux hehe, linux er utvilsomt det mest behagelige systemet å jobbe med og på. Det var linux crew på TG en gang, men det er ikke nok som bruker det tror jeg så de fikk vel lite å gjøre. 6296524[/snapback] Send mail om at du synes det skal være tech::linux da 6296656[/snapback] Hehe, skal tenke på å gjøre det ja. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Nei det blir ikke et dedikert Linux crew, selv om tech folkene i dag kjører linux only. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Venter på svar fra deg Ueland. Har tatt lang tid nå. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Nei det blir ikke et dedikert Linux crew, selv om tech folkene i dag kjører linux only. 6297061[/snapback] Gjør vi det? Uansett, om du sitter på gode linux/windows(serverside) kunnskaper så sleng inn en søknad til Tech::Srv. Det gir gode muligheter til å lære noe du ikke kunne fra før, og det er litt arig å lage et fungerende LAN for så mange brukere. Vi trenger fremdeles noen dyktige sjeler. Kvinner/jenter oppfrodres til å søke her og. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Oppfordrer noen til å søke på EVENT::LIVE. Dette er en jobb som går ut på å holde orden på stands, diverse lyd og scene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg