Gå til innhold

HW-Lan 06: Vi trenger crew!


Dahl

Anbefalte innlegg

Hva synes dere, bør jeg søke?

6219625[/snapback]

Ja, jeg synes du burde søke. Du kommer til å lære mye, få en god referanse til senere jobbsøknader og samtidig hjelpe oss med å få HW-LAN så bra som mulig. :)

6220522[/snapback]

Sorry å måtte si det, men crew på LAN er ikke det første en arbeidsgiver ser etter på en CW med mindre man er ansvarlig for nett og skal jobbe med nøyaktig slike ting.

 

Det er mye mer en erfaringssak hvor man lære en masse i praksis av det man bør kunne i teorien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry å måtte si det, men crew på LAN er ikke det første en arbeidsgiver ser etter på en CW med mindre man er ansvarlig for nett og skal jobbe med nøyaktig slike ting.

 

Det er mye mer en erfaringssak hvor man lære en masse i praksis av det man bør kunne i teorien.

6223994[/snapback]

Nei, det har jeg da aldri påstått. Men for unge personer som skal ut i arbeidslivet kan det være flott å vise til praktisk erfaring. Nå tenker jeg først og fremst på TECH-crewene, men det samme gjelder for så vidt for alle andre crew-grupper.

Lenke til kommentar
En god attest fra et LAN viser jo også at du er god på samarbeid, team-building har jo vært populært en stund hos diverse større firma...

6224477[/snapback]

 

 

Det kan og vise at du er villig til å trå til et tak, selv om du ikke får lønn for det. Det viser noe om deg som person.

Lenke til kommentar

Hadde sikkert vært fint å vært crew i tech::srv eller info::support, men jeg har vanligvis ikke høstferie, så da blir det litt vanskelig tror jeg. Må en forresten kunne konfigurere "managed" switcher godt for å være tech::net crew ? Da tenker jeg på at dette skal vel gjøres før og under arrangementet.

Lenke til kommentar
Hadde sikkert vært fint å vært crew i tech::srv eller info::support, men jeg har vanligvis ikke høstferie, så da blir det litt vanskelig tror jeg. Må en forresten kunne konfigurere "managed" switcher godt for å være tech::net crew  ? Da tenker jeg på at dette skal vel gjøres før og under arrangementet.

6247938[/snapback]

Alle skal ikke kunne allt :)

Foreslår du sender inn en kjapp søknad med kvalifikasjoner. Vi kommer til å trenge folk til support og ja.

Lenke til kommentar
Får vi svar snart? :D

6261329[/snapback]

Godeste Ueland går gjennom søknadene om dagen, men det kan fortsatt ta en stund før alle har fått svar. Det tar nemlig tid å gå gjennom så mange søknader. :)

 

PS: Det er fortsatt mulig å søke som crew.

Lenke til kommentar
Får vi svar snart? :D

6261329[/snapback]

Godeste Ueland går gjennom søknadene om dagen, men det kan fortsatt ta en stund før alle har fått svar. Det tar nemlig tid å gå gjennom så mange søknader. :)

 

PS: Det er fortsatt mulig å søke som crew.

6262169[/snapback]

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Jeg har søkt på en Crew stilling, men har ikke hørt noe tilbake.

Sender dere noe info om søknaden ikke ble godkjent?

 

Fordi jeg har ikke motatt noe som helst, så jeg vet ikke engang om noen har sett min søknad..

6263841[/snapback]

Viser til svaret mitt rett over. :)

Lenke til kommentar
Jeg har søkt på en Crew stilling, men har ikke hørt noe tilbake.

Sender dere noe info om søknaden ikke ble godkjent?

 

Fordi jeg har ikke motatt noe som helst, så jeg vet ikke engang om noen har sett min søknad..

6263841[/snapback]

Jeg har en 40 saker liggende enda å svare på, alle får svar etterhvert, men er litt begrenset hvor mange jeg kan besvare om gangen for å holde kontroll på alt. :)

 

 

 

jh_: Nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Crew jobber gratis? vil Crew få gratis billett med plass til pc og vil crew ha

fritid? og hvor mye

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...