Dahl Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er fortsatt masse ledige plasser i crewet vårt. Ønsker du å hjelpe oss med arbeidet for å få HW-LAN så bra som mulig, så søk som crew nå. Mer informasjon finner du her: http://lan.hardware.no/crew Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har lyst å være "EVENT::COMPO " da, har erfarig med at eg er "compo ansvarlig på et mindre LAN som arrangeres her i nærheten... Men er endå ikkje sikker på o eg gidd å reise, så er det da vits med å søke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Men er endå ikkje sikker på o eg gidd å reise, så er det da vits med å søke? 6210685[/snapback] Nei, da er det ingen vits i å søke. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Iogmed dette er et LAN og ikke et data-party så blir det vel ikkeno Crew:Vision. Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vurderer nesten security. Skal inn i militæret som MP til sommer'n, selv om dere ikke trenger så heavy security. Forhåpentligvis får jeg perm, i hvertfall den helgen. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vurderer nesten security. Skal inn i militæret som MP til sommer'n, selv om dere ikke trenger så heavy security. Forhåpentligvis får jeg perm, i hvertfall den helgen. 6214520[/snapback] Hehe, det ville jeg ikke basert meg på, da perm er noe man får og sjelden får innvilget hvis man søker om det. Nå har det kanskje litt med hvilken avdeling du er i, men for meg var det i hvertfall sånn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Er det betalte verv? 6214532[/snapback] Nei, deltakelse i crewet er ikke betalt. Du får imidlertid gratis inngang, mye kunnskap og en erfaring for resten av livet. I tillegg får du en fin post på CV-en din. Attest for arbeidet kan fikses hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Iogmed dette er et LAN og ikke et data-party så blir det vel ikkeno Crew:Vision. 6214484[/snapback] Poteito, potato. I mine øyne betyr de det samme sålenge de inneholder "party". Det som kommer under info betyr mer for meg om arrangementet enn betegnelsen LAN-party eller dataparty. Skal man være pirkete blir vel dataparty en mer korrekt betegnelse, da det kommer til å satses på aktiviteter som foredrag, konkurranser i forskjellige IT grener, for ikke å nevne uoffisiel NM i harddiskkasting. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Iogmed dette er et LAN og ikke et data-party så blir det vel ikkeno Crew:Vision. 6214484[/snapback] Poteito, potato. I mine øyne betyr de det samme sålenge de inneholder "party". Det som kommer under info betyr mer for meg om arrangementet enn betegnelsen LAN-party eller dataparty. Skal man være pirkete blir vel dataparty en mer korrekt betegnelse, da det kommer til å satses på aktiviteter som foredrag, konkurranser i forskjellige IT grener, for ikke å nevne uoffisiel NM i harddiskkasting. 6214604[/snapback] Kan forsåvidt stemme det. :-) Men hvilke grupper av crew er det som skal være? Slik at man vet hvem man kan søke på. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 DENNE siden inneholder det meste som trengs å vite for å søke til crew. Crew er dugnadsarbeid, og det er en veldig fin erfaring å være med på "behind the scenes" av et stort dataparty. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 *daske seg selv i skallen* Jaja... Sku tro jeg ikke hadde øyne... sorry... Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 må jeg ha god erfaring for å søke meg inn i crew eller går det med litt erfaring...? hvis det holder så søker jeg på info eller live ass... det høres kult ut btw... jeg fyller 16 i september tror dere det går bra? Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Som tidligere nevt til THU på MSN stiller jeg muligens som support - litt avhengig av forventet arbeidslast. Noen må jo piske drittunga med virus, og den jobben føler jeg meg kallet til Eventuelt egner jeg meg til net også - i alle fall i følge vitnemålet mitt (spør om konkrete karakterer om en uke) Lenke til kommentar
saivert Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har lurt litt på om jeg skal søke på en Crew stilling. Jeg skal på HW-LAN uansett (enten som vanlig besøkende eller som Crew). Billettprisen er jo latterlig lav så søker ikke på crew bare for gratis inngang. Mine fordeler for å bli crew: - Gode erfaringer - Lærer en del - Får vært med på noe annerledes - "Cred" Ulemper eller ting jeg frykter ved å være crew - Kan drite meg ut - Gjøre en dårlig jobb - Ikke få vært med på alt siden en tross alt må jobbe. Ting jeg har jobbet med tidligere: Enkel koding i PHP, kabling av nettverk, patche-panel, KRONE-verktøy, har installert Windows 2003 Server med alt som trengs (domene kontroller, Active Directory, DHCP, DNS) men er litt rusten. Hva synes dere, bør jeg søke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hva synes dere, bør jeg søke? 6219625[/snapback] Ja, jeg synes du burde søke. Du kommer til å lære mye, få en god referanse til senere jobbsøknader og samtidig hjelpe oss med å få HW-LAN så bra som mulig. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ah, dette frister meg å søke på. Selv er jeg jo med å arragerer noen LAN her som jeg bor... Men et spørsmål er dette i høstferien? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Partyet er åpent for deltagere 4-8 oktober. Som crew må du nok regne med en dag ekstra på hver side av dette, pluss eventuelle møter / eksursjoner til lokalet i forkant av partyet. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg ser nå at dette er i høst ferien og at den ferien starter 2.10.06 for meg. Og varer da 1 uke ca. Det frister meg fryktelig å søke.. men spørs det med skolen og slikt da.. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ingen trenger å frykte å dumme seg ut som crew. Vi vil ha ærlige folk som sier ifra når de lurer på noe fremfor kjepphøye karer som gjør ting uten å spørre Kjepphøye karer godtas kun i ledelsen Takk for mange søknader hittil! Keep em coming! (Jada kunne sagt det på norsk også Andre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg