warpig Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) I forbindelse med at jeg kom opp i muntlig eksamen i matte i dag (jippi, nå må bruke hele bursdagen min til å øve (ironi, for de som ikke skjønte det)), trenger jeg hjelp til å finne informasjon om forskjellige ting. Siden det er et par som er supre med google, wikipedia os.v. her, så tenkte jeg at det kunne være nyttig å legge det ut her. Temaet er sydentur. Stikkordene jeg skal jobbe ut fra: Reiserute. Tid. Priser. Leie av bil/sykkel. Valuta. Budsjett. Serverdigheter. ... * ... * ... * ... * *Her kan jeg fylle inn egne stikkord etter behov, jeg kan også bytte ut noen av de punktene som er der. Først og fremst det jeg trenger informasjon om; Kos (Cos), arial os.v. Et hotell på det overnevnte stedet, priser og antall rom på det (hvor mange som det er av tre-, fire- og femmannsrom os.v.) Hvor mye det koster med en leiebil, forsikring os.v. Hvor lang tid det tar å fly, flypriser os.v. En bil jeg skal kjøre til gardemoen, og hvor mye bensin denne bruker. Hva parkering på Gardemoen koster. Er det tidsforskjell mellom Gardemoen og Kos, og isåfall hvor stor denne forskjellen er. Nå tror du sikkert at jeg ikke skal gjøre noe selv, men det stemmer ikke, jeg har/skal funnet/finne mye av informasjonen selv, men jeg tenkte det kunne være interessant hva dere fant. Kommer sikkert på flere punkter senere. Endret 30. mai 2006 av warpig Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Du kan sjekke ut litt på www.caplex.no (Se her ...) Her har du forslag til hotel Lykke til Og gratulerer med dagen Endret 30. mai 2006 av NorskFirefox Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du finner ut at budsjettet ikke strekker seg til Kos, så du velger å dra til Danmar. Dere er tre stykk som tar Color Line fra Kr.sand for 1200,- t/r på deling. Dere tar toget til Ålborg for 70,- hver, og bor på et hotell som koster 700,- på deling. Om kveldene går dere ut i Jomfru Anes gate og drikker pils til 5kr / halvliter. Mat finner dere rett rundt hjørnet på pizzaplassen som tar 15kr for to svære stykker. Dere bruker bare ca. 2000kr hver på hele turen. Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 5kr halvliteren? :O Me wants! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå