Foxteren Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hehe.. var ganske så fin beskrivelsen av CF kortet som følger med i den ene annonsen. "Compact Flash-brikkene er små og som navnet tilsier, kompakte" Det er vell de største minnebrikkene man får til digitalkameraer. Link Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ble svindlet på finn.no da jeg godtroende overførte 2500,- (halve kjøpesummen) til en fiktiv person ved navn Laila Andersen. Personen var forsåvidt ikke fiktiv, men i denne sammenhengen var hun det. Det var en gammel dame som ikke visste noe om at hun stod som selger på et kamera på finn.no . Mannen bak svindelen var S. Næss , er nå 3 måneder siden jeg annmeldte forholdet og har enda ikke hørt noe. Fine greier !! Lenke til kommentar
Nik Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei, Jeg er blitt svindlet en gang ved kjøp av MC på FINN og da var FINN meget raske med å slette alle denne personens andre annonser (flere biler) Forutsetningen var kun at jeg politiannmeldte saken, og det hadde jeg selvsagt allerede gjort. Mvh Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå