ousman8 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg ønsker å maksimere vinduet på min hjemmeside. Jeg har brukt følgende html-kode: <script language="JavaScript"> window.moveTo(0,0); window.resizeTo(screen.width,screen.height); </script> Dette funker forsåvidt bra, men Windows blokkerer scripten. For å vise maksimert vindu må man aktivt godta dette (allow blocked content). Da er jo mye av vitsen borte. Jeg har sett andre sider som maksimerer uten å "spørre om lov" (f.eks http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/automax.htm - som også gir en kode for maksimering...). Noen som vet hvordan jeg kan få til dette? Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 "Allow blocked content" kommer vel bare når du tester siden lokalt på maskinen, i IE. Hvis brukeren har aktivert javascript, og siden er online, skal det funke uten en slik melding Lenke til kommentar
ousman8 Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Beklager at jeg var litt kjapp! Det viser seg at blokkeringen kun skjedde da jeg åpnet filen fra harddisken, mens det gikk helt fint da jeg åpnet den fra nettserveren min (høres rart ut, men likevel). Det oppstod imidlertid et annet problem, men det tar jeg i en annen tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå