Nonsens Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Tenkte jeg skulle prøve meg på noen 'turistbilder' her om dagen (man er jo sjelden turist i sin egen by) og tok en runde med kameraet på Akershus Festning for å ta en litt annen type bilder enn det jeg vanligvis holder på med. Nikon D70s m/18-70@35mm, 1/1000, F/8 Endret 30. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Syns fargene ble litt for sterke på selve bygningen. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Pent bilde. Bra komp med stien som snirkler seg opp fra høyre på sin vei mot tårnet. Og skyene som vi har sett en del av på østlandet i det siste tilførte mye til bildet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Syntes at det kanskje ble litt for mye kontraster, og at det ble litt rotete. Ellers fint motiv Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Litt tilleggsinfo. Tårnet heter munketårnet. Muren på høyre side er det eneste stedet det er mulig å komme seg inn dersom festningen er stengt av. Fint bilde, men jeg mener også at kontrastene i muren ble for mye. Fin himmel. Kast 4. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Fint turistbilde. Slik ville nok jeg også tatt det om jeg hadde vært turist på denne plassen. Fint å ha i en album for å huske hvordan det så ut. Fint. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg tror bildet kunne fungert bedre med mindre farger i seg. Et litt mer skummelt preg hadde kledd dette motivet. Foruten det likte jeg bildet ganske godt, men som sagt tror jeg det kan bli adskillig bedre om du redigerer det litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå