Gå til innhold

PS2 vs X-Box 360 - Kva for ein skal eg velge?

Tafsen

Anbefalte innlegg

Hvor mange prosent av det totale? Og tror du virkelig i den forvrengte PCstolen som du sitter i at PS3 kommer til å være feilfri da den kommer ut? Hvis det er saken, oppsøk en psykolog.

Gears of War er en knall spill uten like. Den som liker FPS, TPS, og action spill, liker Gears of War..

Har ikke prøvd God of War 2, så der skal jeg ikke utale meg. Men GTA er GTA, har du spilt det en gang, så har du spilt alle. Og FF er ikke akkurat så appelerende til alle. Har aldri påvirket meg. Synes det er noen ordentlig dritt spill.

6246511[/snapback]

Hva er dette for vås? Ingen vet om Gears of war er bra i det hele tatt. For det er ikke ferdig. For meg ser spillet vanvittig kjedelig og ensformig ut.

God of War vet vi jo er et fantastisk spill så der kan man jo være rimelig sikker på at toeren ikke blir noe særlig dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, først sier du at Gears of War blir dårlig fordi ingen har spilt, og i neste setning sier du at God of War 2 blir enormt, men åja, var visst ingen som hadde spilt det heller.

Går det virkelig ann å være mere raring.

6246578[/snapback]

Poenget er jo at vi har spilt God of War 1. Så man vet hva men kan forvente.

Men INGEN har spilt Gears of war.

Forskjell på det.

Lenke til kommentar
Hehe, først sier du at Gears of War blir dårlig fordi ingen har spilt, og i neste setning sier du at God of War 2 blir enormt, men åja, var visst ingen som hadde spilt det heller.

6246578[/snapback]

Forskjell på det.

6246618[/snapback]

Hva med alle som fikk prøve multiplayeren backstage på E3 da? Bl.a. flere journalister fra IGN og Gamespot som skryter det opp i skyene. Har de bare blitt lurt til å tro at de har prøvd det?

Lenke til kommentar

På hvilken måte KAN du vite at det blir bra? Siden jeg sjekket så er det fult mulig å kjøre en sequal på trynet.

Nei, men jeg sier som så, at Gears of War _ser_, merk _ser_ veldig bra ut. Og jeg kan ikke helt forstå hvordan du klarer å få spillet til å virke "For meg ser spillet vanvittig kjedelig og ensformig ut." Respekterer det, men da tar jeg deg for en som krever for mye.

Lenke til kommentar

6246578[/snapback]

Forskjell på det.

6246618[/snapback]

Hva med alle som fikk prøve multiplayeren backstage på E3 da? Bl.a. flere journalister fra IGN og Gamespot som skryter det opp i skyene. Har de bare blitt lurt til å tro at de har prøvd det?

6246632[/snapback]

De har spilt et halvferdig spill. Og multiplayer er jo noe helt annet en singleplayer. Hvis single player suger max så vil ikke spillet kalles bra selv om multiplayer er litt bedre f.eks.

Lenke til kommentar
De har spilt et halvferdig spill. Og multiplayer er jo noe helt annet en singleplayer. Hvis single player suger max så vil ikke spillet kalles bra selv om multiplayer er litt bedre f.eks.

6246667[/snapback]

Er det ikke opp til hver enkel forbruker å dømme ut ifra seg selv om hvor vidt spiller sugde eller ei?

Og jeg har såpass tro på GameSpot, at sier de det er bra, så vil jeg tro på det. Den kan også tas i betraktning det at jeg liker FPS/TPS.

Lenke til kommentar

6246578[/snapback]

Forskjell på det.

6246618[/snapback]

6246632[/snapback]

6246667[/snapback]

Uansett så gir det en pekepinn på at spillet kommer til å bli bra, akkurat som God of War 1 gir en pekepinn på at oppfølgeren blir bra. Selvsagt kan utviklerne drite seg skikkelig ut, men det er vel heller tvilsomt i begge disse tilfellene.

Og leter du etter kritikerroste, kommersielle suksesser med laber singelplayer og god multiplayer, er det bare å ta en titt på Halo 2.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt folk her inne som trur at 360`en var den einaste som hadde start trøbbel? Se på PS2 vel, var ikkje fint lite faenskap med den konsollen heller. Er vel GC som har hatt minst trøbbel? eg leste ein artikkel om dette på IGN for litt siden ;)

Lenke til kommentar
Det er fortsatt folk her inne som trur at 360`en var den einaste som hadde start trøbbel? Se på PS2 vel, var ikkje fint lite faenskap med den konsollen heller. Er vel GC som har hatt minst trøbbel? eg leste ein artikkel om dette på IGN for litt siden ;)

6247062[/snapback]

Folk har en sterk tendens til å huske akkurat det de vil huske. For fanboys så oppstår det gjerne totalt hukommelsestap når det gjelder negative elementer rundt sin kjære X360/Xbox/PS3/PS2/GC etc...

Endret av espent
Lenke til kommentar

6247062[/snapback]

Folk har en sterk tendens til å huske akkurat det de vil huske. For fanboys så oppstår det gjerne totalt hukommelsestap når det gjelder negative elementer rundt sin kjære X360/Xbox/PS3/PS2/GC etc...

6247089[/snapback]

Det er faktisk sannt. Men ein viktig faktor i alt dett styret var jo det at medie fokuset,ikkje minst utrbredelsen av internett av mindre tilbak ei de unge PS/PS2 dagene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...