Gå til innhold

PS2 vs X-Box 360 - Kva for ein skal eg velge?

Tafsen

Anbefalte innlegg

Lurer på om ps2 selger fortsatt bedre enn xbox360, mens salgstall iforhold til spill ligger ps2 spill milevis foran xbox360.

Vet ikke om du gjorde det beste valget, ser meg xbox360 passer best for hardcoregamere mens ps2 er et mer familievennlig og sosialt tilpasset konsoll. Og ps2 grafikken er på ingen måte dårlig om noen skulle mene det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg gikk for ein Xbox360. Og etter nokre dager med Oblivion savner eg litt action. Eg kjem derfor til å kjøpe to nye spel neste veke, pluss ein ekstra kontroll så eg kan banke nokre kompisar :) Valet står for augonblinken mellom PGR3, Burnout Revenge, Hitman: Blood money, Fight Night R3 of Dead or alive. Tanken er at eg iallfall skal ha eit bilspel og enten et fighting-spel eller eit nytt singelplayer spel med litt action. Andre forsalg til spel?

Lenke til kommentar
condemned criminal origins...UTEN TVIL..

eg ha det til pc men skal vist vere sjuukt bra på 360..

uhorvelig skummelt..masse action..

6236082[/snapback]

Enig! Dersom du har sansen for skumle spill, MÅ du ha dette. MEn for litt MP action så er vel DOA passende, uten å ha spillt det. Ellers er PGR3 ganske jævlig digg.

Lenke til kommentar
Jeg hadde nok valgt PS2, grunnet det er SÅ mange flere spill.

Det skal være en høyere pris på Xbox360 spill.

Iutgangspunktet har de iallefall en utsalgspris på 100,- mer enn PS2 spill.

Om det er slik vet jeg ikke.

6206272[/snapback]

det kommer jo mange flere spill til xbox 360 da... det er jo ikke noe han skal leie.. regner jeg med..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Hadde gått for PS2 uten å nøle, da de har mye bedre spillutvalg :)

6236110[/snapback]

Det er jammen rart at en konsoll som er flere år eldre har et større utvalg spill du. Skal vi tenke sånn så kan vi jo bare slutte å kjøpe nye konsoller!

Lenke til kommentar
Hadde gått for PS2 uten å nøle, da de har mye bedre spillutvalg :)

6236110[/snapback]

Det er jammen rart at en konsoll som er flere år eldre har et større utvalg spill du. Skal vi tenke sånn så kan vi jo bare slutte å kjøpe nye konsoller!

6237432[/snapback]

Ja rart det der! :roll:

Lenke til kommentar

Vil du ha Action så er vel Burnout Revenge og Graw to gode valg. :)

Eg gikk for ein Xbox360.  Og etter nokre dager med Oblivion savner eg litt action.  Eg kjem derfor til å kjøpe to nye spel neste veke, pluss ein ekstra kontroll så eg kan banke nokre kompisar :) Valet står for augonblinken mellom PGR3, Burnout Revenge, Hitman: Blood money, Fight Night R3 of Dead or alive.  Tanken er at eg iallfall skal ha eit bilspel og enten et fighting-spel eller eit nytt singelplayer spel med litt action.  Andre forsalg til spel?

6235950[/snapback]

Lenke til kommentar
PS2, helt klart. 360 er ikke verdt en dritt for øyeblikket. Fortsatt masse feil og problemer og spillene er ikke akkurat topp heller.

6244193[/snapback]

Det er flott at forumet fylles opp av lesekyndige mennesker som leser gjennom det som allerede har blitt postet i stedet for å ta en rask kikk på emnet før de poster.

:roll:

Lenke til kommentar
PS2, helt klart. 360 er ikke verdt en dritt for øyeblikket. Fortsatt masse feil og problemer og spillene er ikke akkurat topp heller.

6244193[/snapback]

Det er flott at forumet fylles opp av lesekyndige mennesker som leser gjennom det som allerede har blitt postet i stedet for å ta en rask kikk på emnet før de poster.

:roll:

6245236[/snapback]

Aldri for sent å levere tilbake.

Lenke til kommentar

6244193[/snapback]

Hva faen gir deg rett til å si at X360 er ikke verdt en dritt?

6246158[/snapback]

Fordi det er så mye problemer med den at det er helt latterlig. Og at spillene generelt holder en meget middelmådig standard. Bedre med PS2 fortsatt til PS3 kommer.

Lenke til kommentar

Og hvilken prloblemer er det? Ja, jeg måtte sende den inn, men det var en veldig produsjons feil, da kabinettet ikke passet og det manglet deler. Men ellers har den funket helt enormt.

Så altså om spillvalget er dårlig, så skal man kjøpe en annen konsoll? Hva med Gears of War, Halo 3, Viva Pinjata, osv. Greit de kommer om litt, men er ikke de værdt å vente på så veit ikke jeg.

Lenke til kommentar
Og hvilken prloblemer er det? Ja, jeg måtte sende den inn,

6246435[/snapback]

:lol: Nettopp. De fleste har måttet gjøre det. For ikke snakke om det bråket det DVD drevet lager.

Hva med Gears of War ?

Hva med God of War 2 ? Hva med GTA Liberty Stories ? Hva med Final Fantasy ? Osv.

Lenke til kommentar

Hvor mange prosent av det totale? Og tror du virkelig i den forvrengte PCstolen som du sitter i at PS3 kommer til å være feilfri da den kommer ut? Hvis det er saken, oppsøk en psykolog.

Gears of War er en knall spill uten like. Den som liker FPS, TPS, og action spill, liker Gears of War..

Har ikke prøvd God of War 2, så der skal jeg ikke utale meg. Men GTA er GTA, har du spilt det en gang, så har du spilt alle. Og FF er ikke akkurat så appelerende til alle. Har aldri påvirket meg. Synes det er noen ordentlig dritt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...