Gå til innhold

Utroskap eller hva?


runela

Anbefalte innlegg

Syns dere det er utroskap vis dere er gutt og har en jente kjæreste og hun kliner eller kysser med en annen jente?

 

Noen tenker vell at det er bare kult, og noen synes vell ikke det er det :nei:

 

Har bare vært morsomt og høre andres meninger.

 

Selv synes jeg dette er vanskelig og vite helt hva jeg syns, synes jo selv at jeg tar det som utroskap vis dama har følt seg tiltrukket av det andre kjønn og følt noe med dette, men man kan jo godt si at det ikke betydde noe og at man ikke blir tiltrukket men hvorfor klinet hun med jenta da om du skjønner?

 

Noen syns at jenta små kysser med andre jente er greit mens klining blir mere uloverlig liksom.

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si det er utroskap av den grunn nei, det kan hende de gjør det bare på gøy eller fordi de synes det er morsom ellerno, de trenger ikke mene noe seriøst med det. Akkurat som jenter kliner med andre jenter på fest, hele tiden! Og ingen gutter blir sure ellerno på de, vertfall det jeg har opplevd. men det er jo sant, det skulle heller vært deg selv som klina med dama di : p

 

Greit, skal si meg enig med The_Darkness og.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
vel, hvis det er en sjangs for at begge damene blir med meg hjem så er det greit.

6205839[/snapback]

 

Vis du ikje var til stede da og fikk høre at hun klina med en annen jente og ho bekrefter det når du spør henne dagen etterpå da? :tease:

6205847[/snapback]

Bagatell spør du meg. Klart det er "utroskap" prinsipielt, men jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så mye.

Lenke til kommentar
vel, hvis det er en sjangs for at begge damene blir med meg hjem så er det greit.

6205839[/snapback]

 

Vis du ikje var til stede da og fikk høre at hun klina med en annen jente og ho bekrefter det når du spør henne dagen etterpå da? :tease:

6205847[/snapback]

Da hadde jeg klina med ei anna jente for å bli skuls. :mrgreen:
Lenke til kommentar

Men så stiller jeg deg sprøsmålet når er hun det og når er hun det ikke? Mange jenter kliner jo stadigvekk med andre jenter.. men har tenkt på det at reagere ikke de som har eventuelt er typen til dama på at hun kliner med ei jente som hun ikke kjenner og som er for ekempel bifil?

Lenke til kommentar

Om det er damen min og jeg sier at jeg synes det er utroskap. Og hun gjør det uansett. Så hadde jeg sett på det som utroskap.

 

"Det er jo bare morro og spennende"

 

- Men det er vel også endel av hva utroskap dreier seg om.

 

 

Eh hyrlen? Lesbisk? Hva faen skal hun med kjøttfløyte da? Strap-on FTW.

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar

Jeg vil for det første ikke kalle noe utroskap bare man kliner med en annen, dette gjelder for begge kjønnene. Og det spørs også litt på situasjonen det skjer i, skjer det mens dere har en heftig trekant er det selvfølgelig ikke utroskap, skjer det mens hun er med en vennine på byen ville jeg kalle det, om ikke utroskap, i hvert fall et sterkt misbruk av tilliten du har overfor henne.

 

:)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Syns dere det er utroskap vis dere er gutt og har en jente kjæreste og hun kliner eller kysser med en annen jente?

 

Noen tenker vell at det er bare kult, og noen synes vell ikke det er det :nei:

 

Har bare vært morsomt og høre andres meninger.

 

Selv synes jeg dette er vanskelig og vite helt hva jeg syns, synes jo selv at jeg tar det som utroskap vis dama har følt seg tiltrukket av det andre kjønn og følt noe med dette, men man kan jo godt si at det ikke betydde noe og at man ikke blir tiltrukket men hvorfor klinet hun med jenta da om du skjønner?

 

Noen syns at jenta små kysser med andre jente er greit mens klining blir mere uloverlig liksom.

 

Hva syns dere?

6205829[/snapback]

 

Nei det synes jeg ikke..

 

For meg er utroskap noe seksuelt. Om dama kysser ei jente, så ler jeg bare med. Føler meg ikke sjalu av den grunn i allefall..

 

Om hun kysser en kis, blir det likevel noe annet.

Lenke til kommentar
Er det et kyss mellom venninner, ser jeg ikke problemet. Noe mer enn det skjer utelukkende mellom kjærester. Kjønn/legning har ingenting å si, det har med respekt for kjæresten sin.

6205880[/snapback]

 

Der ser jeg meg faktsik ganske enig, jeg syns nok ikke det er like greit at dama har såtte og klina med en jente, og har nok tatt d enda værre om det ikke var noen jeg eller hun kjente. Men et lite kyss sånn mellom venniner ser heller jeg ikke noe problem i. Men det med respekt har mye og si for følelsen for den andre parten i et forhold. Det er en grunn til at man har en kjæreste, somoftest er det for at mann er mere gla i den persjonen en alle andre og i værtfall håper på og bli behandlett litt anerledes.

Lenke til kommentar
Eh hyrlen? Lesbisk? Hva faen skal hun med kjøttfløyte da? Strap-on FTW.

6205872[/snapback]

Kunne jo vært en litt forstyrret fjortis som enda var i tvil om sin seksuelle legning.

6205898[/snapback]

 

Jo, sant. Men karen burde ha skjønt litt innen den tid og dratt fram barberbladet.

Lenke til kommentar

Det er så dobbelmoral :hrm:

 

Om det blir betegna som utroskap får bli opp til hver enkelt. Men at det er mer greit at hun kysser en jente,enn en gutt, det er bare dumt:/

 

Mange av dere trekker inn at det ikke gjør noe med mindre hun er bifil. Det er greit fordi de er venninner liksom.. Hun har da vel kompiser også? Hva om hun hadde kyssa en av dem?

 

Uansett, om det blir sett på som utroskap eller ikke. Om hun kysser en jente eller gutt, så har hun uansett kyssa noen andre enn deg, og det burde jo stikke litt dypere enn det gjør hos enkelte her?

 

Just a thought..

 

Jeg hadde ikke godtatt verken gutt eller jente.

Lenke til kommentar
heh, dama kliner med andre jenter hele tiden (på fest), har ikke noe imot dette.

og om hun hadde blitt tent ved å gjøre det så ville det vært litt kult  :tease:

6206279[/snapback]

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg får litt vondt av slike kommentarer :p

 

Hvis det er en mulighet for at dama di går fra deg til fordel for ei hun har rota med mange ganger da? Er det greit da`?

Lenke til kommentar
heh, dama kliner med andre jenter hele tiden (på fest), har ikke noe imot dette.

og om hun hadde blitt tent ved å gjøre det så ville det vært litt kult  :tease:

6206279[/snapback]

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg får litt vondt av slike kommentarer :p

 

Hvis det er en mulighet for at dama di går fra deg til fordel for ei hun har rota med mange ganger da? Er det greit da`?

6206327[/snapback]

Det er vel bedre at damen er lykkelig med en annen dame, enn ulykkelig med en mann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...