Delvis Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Er det noen som vet om det finnes noe program, evt netttjeneste, der man kan få en stemme til å lese høyt på Norsk? Tenker på noe sånt som tale-tjenesten i Opera, men der er det jo bare på Engelsk Edit: Er det godt nok nå, vet ikke hvordan det ellers skulle skrives jeg. Og det var jo bare et enkelt spørsmål da, ikke noe som "omhandler informasjon" Endret 30. mai 2006 av groenn Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kanskje endre det til: Program for å få tekst til å leses med norsk tale? Noe i den duren?, kanskje det funker bedre? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Kanskje endre det til: Program for å få tekst til å leses med norsk tale? Noe i den duren?, kanskje det funker bedre? 6207795[/snapback] Takk for det, da har jeg endret det til det du foreslår. Tenkte at det ikke burde være for langt heller kanskje, det var noe med det Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Bedre at det er langt og beskriver mer hva du er ute etter, enn bare noen få ord, og at man ikke skjønner hva du er ute etter Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Infovox Desktop Det er et slikt text-to-speech program, på norsk. Det har en prislapp, hvilket stort sett alt som har med økt tilgjengelighet for handicappede har. Folk som har et reelt behov for slik programvare, får så vidt jeg vet slikt dekket uansett. Et annet alternativ, som koster 300,-, er Telenors Talsmann. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Infovox Desktop Det er et slikt text-to-speech program, på norsk. Det har en prislapp, hvilket stort sett alt som har med økt tilgjengelighet for handicappede har. Folk som har et reelt behov for slik programvare, får så vidt jeg vet slikt dekket uansett. Et annet alternativ, som koster 300,-, er Telenors Talsmann. 6214420[/snapback] takk for den du, det sistnevnte tror jeg hvertfall absolutt kan være et alternativ Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) voxitbudgie pro er et VeLDIG bra alternativ.. men koster endel.. en kamerat av meg har den med norsk eng, svensk tale å det høres helt ut som det er ett mannske som sitter der å leser.... http://www.mikroshop.no/ Endret 2. juni 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 voxitbudgie pro er et VeLDIG bra alternativ.. men koster endel.. en kamerat av meg har den med norsk eng, svensk tale å det høres helt ut som det er ett mannske som sitter der å leser.... http://www.mikroshop.no/ 6228161[/snapback] Takk, men jeg finner ikke det programmet du navngir der, og pris. Har du en mer spesifikk link? Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) voxitbudgie pro er et VeLDIG bra alternativ.. men koster endel.. en kamerat av meg har den med norsk eng, svensk tale å det høres helt ut som det er ett mannske som sitter der å leser.... http://www.mikroshop.no/ 6228161[/snapback] Takk, men jeg finner ikke det programmet du navngir der, og pris. Har du en mer spesifikk link? 6228498[/snapback] voxit.se Her kan man laste ned en 30 dagers demo... husker ikke helt hvor man kan kjøpe det men man finner sikkert noe på lol-gle Edit: man kan ikke laste ned men bestille demo cd.. skal lete litt till... mer info om programmet her: obs. pdf... Endret 2. juni 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå