VF-racing Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kjøpte meg netopp en Dell Inspiron 6400.. + Bedre skjerm, skjermkort, 1,83 ghz duocore, 9 cell bateri, dvdbrenner, 1 gig minne, blåtann.. Kom seg på ca 12000,- Er kjempefornøyd.. Blåtann vil jeg anbefale, kjøpte ei lita blåtannmus som er kjekk å ha med seg. Bare å skru på musa, så kopler den seg til (eneste - er at det ikke er oppladbare baterier.) Kjøp deg en Bærbar med eget skjermkort, så slipper du at det integrerte skjermkortet stjeler både minne og prosessorkraft.. Kjøper du Dell, så pass på at du har to like minnebrikker, da kan du utnytte Dual channel.. Du kan spare noen kroner med å kjøpe PC fra dell med 1 minnebrikke, så kjøpe en brikke til i fra komplett. Jeg sparte ca 500 kr på det. Kjøpte meg et ekstra bateri (9Cell, hovedbateriet er også 9Cell) men har enda ikke hatt bruk for det.. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Vurderer å kjøpe meg en slik selv til skolen. http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_6400_4 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Grrrh! For to dager fikk jeg macbooken og jeg angrer ikke LITT engang. Designet er smooth, den jobber raskt og presist og den har enda ikke vist antydning til å krasje selv om jeg kjører mange tunge programmer samtidig. Litt fikling blir det alltids siden OsX er litt annerledes enn WinXP - men mye er helt likt. Anbefaler denne datamaskinen, den er ikke så innvikla som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Igjen takk for mye bra hjelp folkens, men jeg har nestent bestemt meg nå. Tror jeg skal ha denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69213# Så hvis noen vil komme med synspunkter rundt det setter jeg veldig pris på det, men vil helst ha det litt fort for ellers bestiller jeg kanskje neste gang jeg er ved en pc. ( Har flyttet og ikke fått internett enda så bruker dataene på skolen til slikt.) Har valgt windows for denne gangen, men det betyr jo ikke at jeg aldri skal kjøpe en mac. Synes det er greit siden vi kommer til å bruke excel endel i forbindelse med forelesninger osv. Hadde bootcamp ikke bare vært beta så hadde macbooken stilt sterkere. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Bare.. prikprik.. excel.. Openoffice har et likegodt alternativ til Mac. Men heck, du kjøper det du føler for! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Regnet ikke akkurat med at de ikke hadde et like godt eller bedre alternativ, men bare tenker at alt er litt lettere om jeg kan gjøre akkurat slik som foreleseren. Ingen flere invendelser før jeg bestiller? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Flott valgt, strøken maskin, uten tvil Kjøpte meg laptop idag selv, men ikke så fet akkurat, finnes jo grenser for hva en student kan ta seg råd til.. (Kan ha noe å gjøre med at jeg kjøpte en iMac for under en mnd siden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå