Gå til innhold

14,1" Laptop til studiene, pris rundt 10 000.

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg netopp en Dell Inspiron 6400..

+ Bedre skjerm, skjermkort, 1,83 ghz duocore, 9 cell bateri, dvdbrenner, 1 gig minne, blåtann.. Kom seg på ca 12000,-

Er kjempefornøyd..

Blåtann vil jeg anbefale, kjøpte ei lita blåtannmus som er kjekk å ha med seg. Bare å skru på musa, så kopler den seg til (eneste - er at det ikke er oppladbare baterier.)

Kjøp deg en Bærbar med eget skjermkort, så slipper du at det integrerte skjermkortet stjeler både minne og prosessorkraft..

Kjøper du Dell, så pass på at du har to like minnebrikker, da kan du utnytte Dual channel.. Du kan spare noen kroner med å kjøpe PC fra dell med 1 minnebrikke, så kjøpe en brikke til i fra komplett. Jeg sparte ca 500 kr på det.

Kjøpte meg et ekstra bateri (9Cell, hovedbateriet er også 9Cell) men har enda ikke hatt bruk for det..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Grrrh! For to dager fikk jeg macbooken og jeg angrer ikke LITT engang. Designet er smooth, den jobber raskt og presist og den har enda ikke vist antydning til å krasje selv om jeg kjører mange tunge programmer samtidig.

Litt fikling blir det alltids siden OsX er litt annerledes enn WinXP - men mye er helt likt.

Anbefaler denne datamaskinen, den er ikke så innvikla som enkelte skal ha det til. :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Igjen takk for mye bra hjelp folkens, men jeg har nestent bestemt meg nå. Tror jeg skal ha denne:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69213#

Så hvis noen vil komme med synspunkter rundt det setter jeg veldig pris på det, men vil helst ha det litt fort for ellers bestiller jeg kanskje neste gang jeg er ved en pc. ( Har flyttet og ikke fått internett enda så bruker dataene på skolen til slikt.)

Har valgt windows for denne gangen, men det betyr jo ikke at jeg aldri skal kjøpe en mac. ;) Synes det er greit siden vi kommer til å bruke excel endel i forbindelse med forelesninger osv. Hadde bootcamp ikke bare vært beta så hadde macbooken stilt sterkere. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...