..Bjørnar.. Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er det mulig å skaffe noen plugin av noe slag som gjør at jeg kan lese og sende hotmail-mailer via pocket outlook på min FSC Loox 720? Adrian Software har en plugin, men den er "dyr". Syns jeg har hørt noe om et par private som har prøvd seg på en freeware-sak? Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er det mulig å skaffe noen plugin av noe slag som gjør at jeg kan lese og sende hotmail-mailer via pocket outlook på min FSC Loox 720? Adrian Software har en plugin, men den er "dyr". Syns jeg har hørt noe om et par private som har prøvd seg på en freeware-sak? Noen som kan bekrefte/avkrefte? 6205562[/snapback] For å få meldinger fra en hotmail konto ned på en tredjeparts lokal e-post program må du huske at "pro" versjonen av hotmail er nødvendig. Altså du må betale ca rundt 150 (?) norske kroner i året for å dra nytte av dette. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Stemmer, stemmer! Er allerede Hotmail pluss abonnent, så tenkte jeg skulle dra full nytte av det. 149 kr i året koster det. Kjøpte Httpmail provider (Adrian software) gjennom Handandgo til 43,65 NOK nå, gadd ikke stresse med noe annet. Det funker over all forventning! Pocket Outlook er herved komplett, rart ikke MS dyttet inn den funksjonen selv med en gang. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Stemmer, stemmer! Er allerede Hotmail pluss abonnent, så tenkte jeg skulle dra full nytte av det. 149 kr i året koster det. Kjøpte Httpmail provider (Adrian software) gjennom Handandgo til 43,65 NOK nå, gadd ikke stresse med noe annet. Det funker over all forventning! Pocket Outlook er herved komplett, rart ikke MS dyttet inn den funksjonen selv med en gang. 6206134[/snapback] Konge Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Dette er jo helt rått! Det fungerer helt perfekt! Tar ned hele den eksisterende mappestrukturen, sender og mottar uten problemer og fungerer med alle typer http mail! Koster plutselig tilnærmet lik ingen ting å sjekke mail med pda'en ved hjelp av mobil og blåtann! Bare laste ned headere + noen Kb er jo ingen ting fremfor å laste ned hele hotmail-mobile siden hver gang du skal sjekke om det har skjedd noe! Dette er nok en investering jeg tjener raskt inn for å si det sånn.. Noen andre som har erfaringer med dette eller andre liknende plugins? Dette MÅ jo være et problem flere har røsket seg i håret av? Eller er jeg gal? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 mobile.msn.com Hadde også vært et atlernativ. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis du får tak i en ROM med Windows Mobile 5.0 (eller oppgraderer på et vis) så støtter Pocket Outlook 5.0 det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå