LtdEdFred Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg bare lurer på en ting(igjen). Hvis PC'en din står på fra tidlig morran til sent på kveld eller kanskje flere dager for den saks skyld vil PC'en ta skade av det med tanke på at den kanskje blir veldig varm eller no? (spesielt på noe lignende den PC'en som er i sig'en min) Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Kjører du den uten vifter og slikt, så kan det jo hende den blir litt varm :smile: Min går ihvertfall og surrer og går døgnet rundt og har det kjempebra :smile: CPU - 40C System - 22 Mvh Tom Erik Hattrem -- Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Sitter på nettmaskina mi (P3 6590@866) nå, den har ikke vært slått av (mer enn 3min for nytt skjermkort) siden rundt påsketider. Ikke har den klikka de siste året heller. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: Dollar skrev (2001-12-09 12:22):Sitter på nettmaskina mi (P3 6590@866) nå, den har ikke vært slått av (mer enn 3min for nytt skjermkort) siden rundt påsketider. Ikke har den klikka de siste året heller. Det var da ei saftig underklokking der :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå