_Evolution_ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 stakkars unge. Han kommer ti å bli plaget mye, men hadde det ikke vært for de jævlene som hater alle som er litt annerledes, så hadde det vært dritkult. tenk å spille gitar med de. eller slåss. Men tror nok han kommer til å ta selvmord ja. Lenke til kommentar
grill Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Et menneske uten gymnas, er som en fisk uten sykkel. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Slapp av Leno, tydelig at mange av folka her inne har en rar og kvalm holdning (også kalt flaming) til ikke-egen-humor.. På grensa til latterlig da så vanvittig enkelte skulle gni inn at det ikke var artig lissom. Nei, det beste er om de bare hadde driti i og postet noe, akkurat som jeg hadde tenkt, men ikke kunne allikevel.. Kjør ei latterspire opp i brunøye og få litt humor a. Faen meg grenser å dårlig gjort det er å hakke ned på slike ting som dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg ville tatt vekk ene, så hatt 2 armer på ene siden, og ingen på andre Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Vil bare avslutte denne saken ordentlig med å si at De fjernet armen hans tilslutt, og han kommer derfor til å leve et helt normalt liv! The end of an era, you might say..! -Leno Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 tenk om han angrer. når han blir større, og vil da ha armen. tenk hvor kjipt det ville vært! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå