osmoen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Heisann. Har en all-in-one-printer av typen nevnt i emnefeltet. Printeren fungerer ypperlig, men jeg skulle gjerne ha brukt den uten å installere alt sølet som følger med på installasjons-CD-en. På denne CD-en ligger det en drøss med mapper, men jeg klarer ikke å finne ut hvilken installasjonsfil som gjelder skriveren alene. ImageZone Express og annet søl som følger med er i grunn totalt uinteressant programvare, men installeres må den. Er det mulig å bruke skriveren uten å installere de medfølgende programmene? Om noen har en løsning på dette hadde det vært strålende, ikke altfor lettvint for "tilfeldig forbipasserende" å skrive ut når de er nødt til å kjøre en ~20 minutters installasjon. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Dersom et annet navn for skriveren din er HP Photosmart 2575 All-in-One ka du gå til denne siden for å laste ned "HP Basic Feature-drivere: Nettverksstøtte ". Dersom det ikke er rett navn for skriveren din kan du bare søke på HP sin side under programvare og drivere. De har etter min mening en ganske oversiktlig side. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Dette fungerte fint Synes dog det er litt i meste laget med 106Mb for nettverksstøtte mot skriveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå