Bjarten90 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hei! er det noen som kan lage ett script til XBMC av DETTE programet!? visst det ikke tar så lang tid da:P eller kanskje klare å kjøre programet på selve xboxen mvh Bjarte K. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) ikke så dumt, nei. Jeg skal se hva JEG kan gjøre. Dette er et utrolig bra prosjekt. Er det noen andre som vil bli med? FraXinuS? Du er vel med på dette? Dette ser veldig vanskelig ut, men det er jo fint med en utfordring Endret 30. mai 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Dette har jeg også tenkt på en stund, men jeg har ikke peiling på python Så håper noen kan fikse dette. Det hadde vært kjempe kult Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 FraXinuS? Hvor er du? Vi trenger litt hjelp her... Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg blir med jeg hvis det er noen som har peiling på dette og kan forklare hvordan det gjøres. Jeg kan ikke noe om dette. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 *Kremt* Da sliter vi litt... Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 hmmm...hva skjer? blir det noe av eller!? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Vel.. Kanskje... Har du noen ide om åssen dette skal gjøres da, bjarten90? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Vi kan jo starte med denne linken, så folk kan forstå hva XBMC er for noe: http://www.xboxmediacenter.com/ Deretter kan vi jo SØKE litt etter "XBMC" og "Python". Så ser vi hva vi finner^^: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=101 Endret 4. juni 2006 av luser32 Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Er det noen som vet hva det er?? OK, da ser jeg hva jeg kan gjøre, mens de andre som ikke vet hva XBMC kan lære det.. Endret 4. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå