Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-LAN - hvem, hva, hvor?

Dahl

Anbefalte innlegg

Tom Waits er nøyaktig slik musikk jeg synes kan passe for veldig mange, uten at den forstyrrer de som ikke tilber mannen.

6234507[/snapback]

Hehe, da er vi endelig enige om noe :p

Electronica er ikke det verste som fins. Ganske enkelt å like, så Ugress, Røyksopp er gode ideer. Magnet og Ralph Myerz and The Jack Herren Band er også mulige å spille. Av hip-hop vil jeg si at Saïan Supa Crew og Looptroop er mest aktuelt for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil selvfølgelig ikke la seg gjennomføre å styre hvilken type musikk folk spiller. Greit at det er begrenset hvor mye ugang 2000 nerder kan gjøre og at det kanskje ikke er allverdens stress for security under lanet, men det å pekke folk på skuldra og si "hei, du spiller feil musikk, det der må du vente 15 timer med" blir litt overkill. Vi kan oppfordre over anlegg eller igjennom nettsiden, men å forby det vil ikke gå.

Lenke til kommentar
Hvor mange er det antatt at kommer?

6239332[/snapback]

Herregud da mann! Er du blind? Du kunne kanskje tatt en titt på nettsida før du spør om alt? lan.hardware.no

6239390[/snapback]

Herregud da mann! Kanskje ikke alle tenker som deg?

6239441[/snapback]

Det hadde gjort saken mye enklere i mange tilfeller :roll:

Lenke til kommentar

6239332[/snapback]

Herregud da mann! Er du blind? Du kunne kanskje tatt en titt på nettsida før du spør om alt? lan.hardware.no

6239390[/snapback]

6239441[/snapback]

Tror de fleste her inne er oppegående nok til å skjønne at det faktisk står informasjon på sida der, spesielt når du har fått link til sida før.

Lenke til kommentar

6239332[/snapback]

6239390[/snapback]

6239441[/snapback]

Tror de fleste her inne er oppegående nok til å skjønne at det faktisk står informasjon på sida der, spesielt når du har fått link til sida før.

6239760[/snapback]

Sorry da. :roll:
Lenke til kommentar
All alkohol vil bli konfiskert og konsumert av crewet, så det er bare å ta med så mye du orker.

[Overtrøttbarnsligmodus]Hvem må jeg ligge med for å bli med i crewet? I hovedsak fredag og lørdag kveld det er snakk om her... (Får jeg ta med noen kompiser?) Gratis ØL :dribble: [/Overtrøttbarnsligmodus]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...