Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: HW-LAN - hvem, hva, hvor?

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det blir HW-rekke på lanet også skal jeg sitte der!  :innocent: Men ja. Jeg tror nok jeg kommer til å søke emg mot en slik rekke da eg slipper alle mulige rare ikke så fullt oppgående CS-spillere. Ikke for å rakke ned på CS-spillere. jeg kjenner mange fullt oppegående CS-spillere. Det som er greit med disse er at de ikke lar musen fly gjennom rommet hver gang noen får et hodeksudd på de. Ikke banner de høyt heller.

6228113[/snapback]

Helt enig her. Håper dere kan lage en rekke for CS fjortiser :whistle:
Lenke til kommentar

Har du noe imot cs-spillere?

Skal du dit?

Assa ''Zappaza'' sitter og snakker om fjortis cs spillere, så går han i 9ende selv og er en fjortis- kansje fyllt 15. - Men lite trolig!!!

Er Bf2 så mye bedre enn cs?

Du digger det, andre kan like det de liker.. Trenger ikke hakke ned på folk for det.!

Håper det ikke blir folk som spiller rock/black metal osv HØYT!

Endret av alexkl
Lenke til kommentar
Har du noe imot cs-spillere?

Assa ''Zappaza'' sitter og snakker om fjortis cs spillere, så går han i 9ende selv og er en fjortis- kansje fyllt 15. - Men lite trolig!

6229774[/snapback]

"Zappaza" oppfører seg i hvertfall ikke like fjortis som deg. :)

Håper det ikke blir folk som spiller rock/black metal osv HØYT!

6229774[/snapback]

Der står vi visst front mot front.

Men å skille CS-spillere fra de andre er som Dahl så flott sier, uaktuelt. Om du får en datamus i bakhue er det vel bare å gå bort til han å knuse tastaturet hans. :)

Kommer forresten danielsn for å arrangere putekrig? :wee:

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Ok, hvem blir med å lage et fond for å kjøpe opp de høytalerne som lager mest lyd, for å pøse på med GOD musikk? Lage et fort av høytalere som spiller rock og metal 26/5?

6231339[/snapback]

Nå får du bestemme deg, frekke gutten. Glem begrepene "god" og "dårlig" musikk, det vi trenger er rolig og lite påtrengende og forstyrrende musikk. Jeg forstår godt at vi må fyre opp noen gamle, godlåter (Boten Anna, osv), men litt ambience hadde vært greit mesteparten av tiden. Det kan enten være rolig rock (Clapton, Dire Straits), rolig electronica (Ugress, Air, Röyksopp) eller andre sjanger, bare vi slipper bråket.

Lenke til kommentar
Ok, hvem blir med å lage et fond for å kjøpe opp de høytalerne som lager mest lyd, for å pøse på med GOD musikk? Lage et fort av høytalere som spiller rock og metal 26/5?

6231339[/snapback]

Nå får du bestemme deg, frekke gutten. Glem begrepene "god" og "dårlig" musikk, det vi trenger er rolig og lite påtrengende og forstyrrende musikk. Jeg forstår godt at vi må fyre opp noen gamle, godlåter (Boten Anna, osv), men litt ambience hadde vært greit mesteparten av tiden. Det kan enten være rolig rock (Clapton, Dire Straits), rolig electronica (Ugress, Air, Röyksopp) eller andre sjanger, bare vi slipper bråket.

6232550[/snapback]

Jeg er så enig, så enig.

Lenke til kommentar
jeg kommer til å knuse tomat-ulf i harddisk kasting :-"

6231372[/snapback]

Du kommer til å sutte meg bak. Hadde eid deg om jeg hadde måtte kastet...

en veldig stor og tung stein!

Det vil si tynge enn en puslete harddisk liksom!

Når det gjelder musikken tror jeg ikke vi har noe annet valg en å la folk spille den musikken, og heller passe på at ingen spiller for høyt.

Lenke til kommentar

6231339[/snapback]

6232550[/snapback]

Jeg kommer så evig til å verne om den som spiller Dire Straits :love:

"Sweet surrender on the quayside

You remember we used to run and hide

In the shadow of the cargoes I take you one time

And were counting all the numbers down to the waterline"

*spille luftgitar*

Lenke til kommentar

Kan vi ikke sette inn Simen1 med desibel-måler for å måle lyden? De som spiller for høyt må dempe. Jeg er sikker på at vår nye community-manager vil holde et foredrag for dem om hvilke skader høy musikk kan gjøre på øret.

Hva med å spille Tom Waits til tider da? Mye av musikken hans er jo ganske fin og rolig. Fint når LANet nærmer seg slutten, og folk er slitne.

Hmmm... Da kan Plomma lage klistremerker for å feste på dataene til de som spiller Dire Straits. "Beskyttet av Plommas Alarmsystem"

Edit: Tror "oldisene" vil like begrensninger når det kommer til musikk. Kanskje lage noe lign. Happy Hour. 30+ hour, 20+ hour osv.

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...