:---{D Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Likte ideen med OT-baren. Disken kunne hete "OT-baren" med et sted man kunne sitte og spise/snakke som het Siste Ordet 5.1 Scena kunne hete "Kultur", og bak den kunne "Backstage" være. Supportavdelinga kunne hete "Hjelp, maskina fungerer ikke!" 6222300[/snapback] He he.. begynner å minne om påskekrimmen til Dotten. Dere kan ha en bar som heter OT, der de litt eldre kan sitte 6222329[/snapback] I virkeligheten er det mest kidz i OT-baren. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hmm du kjenner ikke tilfeldigvis moren min? Kanskje du er moren min. (skummel tanke med tanke på alt jeg har sagt her på forumet) Edit Ble kluss med quoten nå. 6222582[/snapback] :!: Mora di kjenner jeg nok ikke ^^ I virkeligheten er det mest kidz i OT-baren. 6222755[/snapback] No shit Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Viss HW LAN blir bra og vellykket og viss det skal arrangeres årlig, foreslår jeg at det kan rulleres i øst vest sør og nord.. F.eks: Bergen neste år, så kristiansand, der etter trondheim/tromsø... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Viss HW LAN blir bra og vellykket og viss det skal arrangeres årlig, foreslår jeg at det kan rulleres i øst vest sør og nord.. F.eks: Bergen neste år, så kristiansand, der etter trondheim/tromsø... 6224265[/snapback] Er det ikke greit å ha det på et sted som også er litt sentralt? Tror ikke så mange drar til Tromsø. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Er det ikke greit å ha det på et sted som også er litt sentralt?Tror ikke så mange drar til Tromsø. 6224355[/snapback] Tror Tromsø blir for langt unna for de fleste ja. Tror nok Trondheim er det lengste de fleste gidder å reise. Hadde ikke hatt noe i mot at det kom til Tromsø, jeg bor der selv Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, Tromsø er kanskje litt langt, men hadde vore greit å hatt det i Bergen en gang hvertfall.. Slik at det ikke blir så langt å reise for oss vestlendinger.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jentedoene kan kalles "Babethread 2.1" og guttedoene kan kalles "LarsP og Glints Hunkthread 1.1". Eller kanskje bare "Annet". Vi må jo også ha et PRS-område også Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 kan vi ikke ha en egen sofakrok for politikk-, religion- og samfunnsdebatter da? Det hadde garantert blitt populært! Isåfall kunne man lett kalt denne sofakroken opp etter PRS-kategorien. Men det blir kanskje litt for smalt. Men en sofakrok som et sted der man kan slappe av og snakke med andre kunne vært noe. Isåfall er et aktuelt navn Off-Topic. Uansett, dette dataparty-et kommer til å bli konge! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, Tromsø er kanskje litt langt, men hadde vore greit å hatt det i Bergen en gang hvertfall.. Slik at det ikke blir så langt å reise for oss vestlendinger.. 6224588[/snapback] Dårlig idé. Oslo er det beste stedet å ha det, lite praktisk for HW å måtte reise ned til Bergen og avtale tid og sted, samkjøre med lokale bedrifter når det gjelder sponsing, i tillegg til å skaffe alt man trenger til et LAN. Det er mer enn bare de 5 dagene selvet LANet foregår at man må jobbe med det, og da skal det helst gjøres i byen hvor arrangørene bor. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hmm, hva med å dele opp sitteplassene etter hvilke aktiviteter man blir å spille? Var omringet av CS-idioter på Tromsø-LAN, og vil nødig at det skal skje igjen f.eks. Fildelerne på en plass, BF2 folket en plass, WoW en plass osv? Tror det hadde blitt bra, da får du jo samlet de som har felles interesser Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Kamikazesmurf kom med et bra forslag til åpningsnummer... Endret 1. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hmm, hva med å dele opp sitteplassene etter hvilke aktiviteter man blir å spille? Var omringet av CS-idioter på Tromsø-LAN, og vil nødig at det skal skje igjen f.eks. Fildelerne på en plass, BF2 folket en plass, WoW en plass osv? Tror det hadde blitt bra, da får du jo samlet de som har felles interesser 6225539[/snapback] så har du det med venner og sånt da.. jeg tenker på å få med flere av mine venner, men det bare meg og en til som spiller wow, og resten cs, bf2 osv... blir litt dumt da men en fin ide Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hmm, hva med å dele opp sitteplassene etter hvilke aktiviteter man blir å spille? Var omringet av CS-idioter på Tromsø-LAN, og vil nødig at det skal skje igjen f.eks. Fildelerne på en plass, BF2 folket en plass, WoW en plass osv? Tror det hadde blitt bra, da får du jo samlet de som har felles interesser 6225539[/snapback] så har du det med venner og sånt da.. jeg tenker på å få med flere av mine venner, men det bare meg og en til som spiller wow, og resten cs, bf2 osv... blir litt dumt da men en fin ide 6225735[/snapback] Du kan jo selvfølgelig overstyre det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har tenkt å spille CS og BF2, i tillegg til å dele filer (selvlagde Dance eJay-mixer og feriebilder, selvsagt) og generelt være sosial. Jeg vil helst ikke plasseres i en bås etter aktivitetene mine, men heller kunne plassere meg med vennene mine. Jeg vil ikke måtte møte kompisen min på halvveien mellom plassene våre når vi skal ut, fordi han spiller WoW mens jeg spiller BF. Det jeg tror du prøver å si, er at bråkete drittunger som syter om CS ikke skal plasseres i nærheten av deg, og det kan vi heller ordne. Det blir en egen CS-avdeling av LANet, som vil finne sted i Hamar. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har tenkt å spille CS og BF2, i tillegg til å dele filer (selvlagde Dance eJay-mixer og feriebilder, selvsagt) og generelt være sosial. Jeg vil helst ikke plasseres i en bås etter aktivitetene mine, men heller kunne plassere meg med vennene mine. Jeg vil ikke måtte møte kompisen min på halvveien mellom plassene våre når vi skal ut, fordi han spiller WoW mens jeg spiller BF. Det jeg tror du prøver å si, er at bråkete drittunger som syter om CS ikke skal plasseres i nærheten av deg, og det kan vi heller ordne. Det blir en egen CS-avdeling av LANet, som vil finne sted i Hamar. 6226210[/snapback] Var det jeg mente ja, ville bare ikke diskriminere de. Sånne folk som spiller CS hele LANet kan vi ha egen anstalt til Jeg kommer jo også til å spille forskjellige ting, men det er noen som spiller det samme hele tiden... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Vi kommer ikke til å skille besøkende ut ifra foretrukne aktiviteter eller aldersklasse, det er rett og slett uaktuelt. Hvis noen ønsker å trekke seg litt unna de andre, så må de gjøre dette på eget initiativ. Minner om at HW-rekka på TG var en stor suksess. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Det kunne det jo vert bilutstillig av biler fra Worklog og Showcase, Feks: Marvil, kentsor, olehenri, vinsent vega, jada-jada, silentNET OG phax har jo ganske rå biler.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Vi kommer ikke til å skille besøkende ut ifra foretrukne aktiviteter eller aldersklasse, det er rett og slett uaktuelt. Hvis noen ønsker å trekke seg litt unna de andre, så må de gjøre dette på eget initiativ. Minner om at HW-rekka på TG var en stor suksess. 6227300[/snapback] Hvis det blir HW-rekke på lanet også skal jeg sitte der! Men ja. Jeg tror nok jeg kommer til å søke emg mot en slik rekke da eg slipper alle mulige rare ikke så fullt oppgående CS-spillere. Ikke for å rakke ned på CS-spillere. jeg kjenner mange fullt oppegående CS-spillere. Det som er greit med disse er at de ikke lar musen fly gjennom rommet hver gang noen får et hodeksudd på de. Ikke banner de høyt heller. Endret 2. juni 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Er det lov å ta med hund på treffet? Jeg kommer innom med 1 TB av ymse som jeg tenkte å samkjøre via enden:) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Er det lov å ta med hund på treffet?Jeg kommer innom med 1 TB av ymse som jeg tenkte å samkjøre via enden:) 6228132[/snapback] Hvis det ikke blir tillatt pga allergi og annet tull, klarer vi sikkert å ordne pass og overnatting av bikkja i noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg