Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: HW-LAN - hvem, hva, hvor?

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det med mat der? Blir det matbod?

Det hadde forresten vært flott om dere hadde fikset vannkokere og microbølgeovner.

6220391[/snapback]

Dette er enda ikke avgjort. Selv mener jeg at vannkokere og mikrobølgeovner er et must, og skal gjøre alt jeg kan for at dette blir en realitet. Det er imidlertid ikke bare å knipse med fingrene.

Lenke til kommentar
Dette er enda ikke avgjort. Selv mener jeg at vannkokere og mikrobølgeovner er et must, og skal gjøre alt jeg kan for at dette blir en realitet. Det er imidlertid ikke bare å knipse med fingrene.

6220429[/snapback]

Så flott. Uten mat og drikke, pwner nerden ikke. Det går vel ann å snakke med de som hadde sponsa TG med nevnte varer.

Syns foresten at vi burde ha et chillout-/matsted som heter OT-baren eller siste ordet. :green:

Lenke til kommentar

OT-baren var en knall idè som det kommer til å jobbes litt med. Er tusen ting som kan gjøres med denne ideèn.

Kino kan være vanskelig å få til. Er veldig mye lover og regler i bildet på dette. Mens GetTogether var under planlegging var dette en av tingene som ble diskutert, og det viste seg ikke lett å få vist filmer uten å bryte masser av lover og opphavsbeskyttelser og gud vet hva. Skal det være film er en OT-bar såklart et bra sted å vise det på.

Lenke til kommentar

Sikkert det at du bare er 14 også da :)

Vet ikke hvor du bor, men jeg hadde aldri latt 14-åringen min dra på LAN langt borte uten at noen voksne jeg kjente hadde blitt med ;)

6222179[/snapback]

Hmm du kjenner ikke tilfeldigvis moren min? Kanskje du er moren min. (skummel tanke med tanke på alt jeg har sagt her på forumet)

Edit Ble kluss med quoten nå.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
I en eventuell bar, vil det bli alkoholservering? Hvis ikke. Er det lov å bringe med? Jeg tenker meg nok at svaret på begge disse spørsmålene er nei. Man vil vel ikke ha en masse fulle folk der inne. Så ja?

6222703[/snapback]

All alkohol vil bli konfiskert og konsumert av crewet, så det er bare å ta med så mye du orker.

Lenke til kommentar
I en eventuell bar, vil det bli alkoholservering? Hvis ikke. Er det lov å bringe med? Jeg tenker meg nok at svaret på begge disse spørsmålene er nei. Man vil vel ikke ha en masse fulle folk der inne. Så ja?

6222703[/snapback]

All alkohol vil bli konfiskert og konsumert av crewet, så det er bare å ta med så mye du orker.

6222725[/snapback]

Haha :!: Moroklumpen. Men tar da dette som et nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...