Mompen Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Alle som har HW.no t-skjorter er pliktet til å bruke dem under HW-LAN! Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Dette var jo helt ubrukelig..!! Jeg som reiser i militæret den 3. oktober Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er fra Drammen og skal på HW-LAN. Gleder meg til billettsalget åpner. 6218088[/snapback] Gjør du? Jeg gleder meg til LANet åpner. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er fra Drammen og skal på HW-LAN. Gleder meg til billettsalget åpner. 6218088[/snapback] Gjør du? Jeg gleder meg til LANet åpner. 6219581[/snapback] Haha! Dagens! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan blir det med mat der? Blir det matbod? Det hadde forresten vært flott om dere hadde fikset vannkokere og microbølgeovner. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan blir det med mat der? Blir det matbod? Det hadde forresten vært flott om dere hadde fikset vannkokere og microbølgeovner. 6220391[/snapback] Dette er enda ikke avgjort. Selv mener jeg at vannkokere og mikrobølgeovner er et must, og skal gjøre alt jeg kan for at dette blir en realitet. Det er imidlertid ikke bare å knipse med fingrene. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Avtale med Peppes eller Dolly (evt andre) om fri levering burde jo la seg gjøre å få i stand. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Bare minner om vår IRC-kanal - #HW-LAN @ Quakenet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Dette er enda ikke avgjort. Selv mener jeg at vannkokere og mikrobølgeovner er et must, og skal gjøre alt jeg kan for at dette blir en realitet. Det er imidlertid ikke bare å knipse med fingrene. 6220429[/snapback] Så flott. Uten mat og drikke, pwner nerden ikke. Det går vel ann å snakke med de som hadde sponsa TG med nevnte varer. Syns foresten at vi burde ha et chillout-/matsted som heter OT-baren eller siste ordet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Syns foresten at vi burde ha et chillout-/matsted som heter OT-baren eller siste ordet. 6221757[/snapback] Absolutt et godt forslag! Noterer det i bakhodet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Synd jeg ikke får lov. (Er vist for langt unna og reise til oslo. ) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Synd jeg ikke får lov.(Er vist for langt unna og reise til oslo. ) 6222102[/snapback] Sikkert det at du bare er 14 også da Vet ikke hvor du bor, men jeg hadde aldri latt 14-åringen min dra på LAN langt borte uten at noen voksne jeg kjente hadde blitt med Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Likte ideen med OT-baren. Disken kunne hete "OT-baren" med et sted man kunne sitte og spise/snakke som het Siste Ordet 5.1 Scena kunne hete "Kultur", og bak den kunne "Backstage" være. Supportavdelinga kunne hete "Hjelp, maskina fungerer ikke!" Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Dere kan ha en bar som heter OT, der de litt eldre kan sitte Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Kino som heter Film/TV? ^^ Endret 1. juni 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 OT-baren var en knall idè som det kommer til å jobbes litt med. Er tusen ting som kan gjøres med denne ideèn. Kino kan være vanskelig å få til. Er veldig mye lover og regler i bildet på dette. Mens GetTogether var under planlegging var dette en av tingene som ble diskutert, og det viste seg ikke lett å få vist filmer uten å bryte masser av lover og opphavsbeskyttelser og gud vet hva. Skal det være film er en OT-bar såklart et bra sted å vise det på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Sikkert det at du bare er 14 også da Vet ikke hvor du bor, men jeg hadde aldri latt 14-åringen min dra på LAN langt borte uten at noen voksne jeg kjente hadde blitt med 6222179[/snapback] Hmm du kjenner ikke tilfeldigvis moren min? Kanskje du er moren min. (skummel tanke med tanke på alt jeg har sagt her på forumet) Edit Ble kluss med quoten nå. Endret 1. juni 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 I en eventuell bar, vil det bli alkoholservering? Hvis ikke. Er det lov å bringe med? Jeg tenker meg nok at svaret på begge disse spørsmålene er nei. Man vil vel ikke ha en masse fulle folk der inne. Så ja? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 I en eventuell bar, vil det bli alkoholservering? Hvis ikke. Er det lov å bringe med? Jeg tenker meg nok at svaret på begge disse spørsmålene er nei. Man vil vel ikke ha en masse fulle folk der inne. Så ja? 6222703[/snapback] All alkohol vil bli konfiskert og konsumert av crewet, så det er bare å ta med så mye du orker. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 I en eventuell bar, vil det bli alkoholservering? Hvis ikke. Er det lov å bringe med? Jeg tenker meg nok at svaret på begge disse spørsmålene er nei. Man vil vel ikke ha en masse fulle folk der inne. Så ja? 6222703[/snapback] All alkohol vil bli konfiskert og konsumert av crewet, så det er bare å ta med så mye du orker. 6222725[/snapback] Haha :!: Moroklumpen. Men tar da dette som et nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg