Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-LAN - hvem, hva, hvor?


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig i at folk bør begrense seg, men at folk ikke får ha med høytalere blir litt teit. Selv tar jeg aldri med høytalere, men skal alle sitte med headsett og bare høre surring av stemmer? Høres kjedelig ut.

"Jag känner en bot

Hon heter Anna. Anna heter hon"

6216261[/snapback]

 

eller dra igang britney spears "sometimes"

 

gjett om jeg skal plage folk med britney, vis jeg kommer :D

Lenke til kommentar
Enig i at folk bør begrense seg, men at folk ikke får ha med høytalere blir litt teit. Selv tar jeg aldri med høytalere, men skal alle sitte med headsett og bare høre surring av stemmer? Høres kjedelig ut.

"Jag känner en bot

Hon heter Anna. Anna heter hon"

6216261[/snapback]

Nei! Vi hører på klassikeren "PALMA! *tatata* Palma, palma de mallorca!"

Lenke til kommentar
Mulig jeg dropper innom og får meg en GOD VENN slik at vi LOVLIG kan samkjøre mp3 samlinga vår mot hverandres. Jeg har 700 GB mp3. Alt kategorisert i album etter artist. Jeg forventer at min nye "beste venn" også har dette.

6216902[/snapback]

 

Har bare en 250GB disk med musikk, men du kan sikkert få være venn med meg i en liten stund...

Hvis du ikke vil være det blir det kanskje tatt opp at enkelte forummedlemmer burde trene på sykling istedenfor å katalogisere musikk :D

Lenke til kommentar
Mulig jeg dropper innom og får meg en GOD VENN slik at vi LOVLIG kan samkjøre mp3 samlinga vår mot hverandres. Jeg har 700 GB mp3. Alt kategorisert i album etter artist. Jeg forventer at min nye "beste venn" også har dette.

6216902[/snapback]

Akkuratt mp3 klarte jeg å oversette til noe annet. Og selvfølgelig det med artist og album. Jeg tror også at jeg vet hvem din "GODE VENN" er.

 

Jeg kan også ta feil. :whistle:

Lenke til kommentar

Det kan godt tenkes at jeg tar meg turen opp jeg også. Dette forutsetter at det går buss dit fra Bergen. Eventuelt må jeg ta tog noe som også går greit. Men buss ville være å foretrekke. Dersom Wii kommer ut i november før høstferien kommer jeg til å ta med en slik en :) Når starter bilettsalget og hvordan blir bilettsystemet. Skulle gjerne tenkt meg å bestille plass sammen med andre slik at jeg får plass ved siden av noen ikke helt ukjente.

 

Og forhåpentligvis er det ingen brukere som kommer til å slå meg end av urettferdig moderering. *ehem :innocent: . NEida. Men det kan sikkert bli bra dette her. Har en sugen PC som girer å kjøre BF2 akkseptabelt så... Men dersom Wii kommer ut før den tid arrangerer jeg konnkuranse i Super Mario Bros Brawl (Så sant det kommer ut som lanseringstittel).

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Det kan godt tenkes at jeg tar meg turen opp jeg også. Dette forutsetter at det går buss  dit fra Bergen. Eventuelt må jeg ta tog noe som også går greit. Men buss ville være å foretrekke. Dersom Wii kommer ut i november før høstferien kommer jeg til å ta med en slik en  :) Når starter bilettsalget og hvordan blir bilettsystemet. Skulle gjerne tenkt meg å bestille plass sammen med andre slik at jeg får plass ved siden av noen ikke helt ukjente.

 

Og forhåpentligvis er det ingen brukere som kommer til å slå meg end av urettferdig moderering. *ehem :innocent: . NEida. Men det kan sikkert bli bra dette her. Har en sugen PC som girer å kjøre BF2 akkseptabelt så... Men dersom Wii kommer ut før den tid arrangerer jeg konnkuranse i Super Mario Bros Brawl (Så sant det kommer ut som lanseringstittel).

 

Snorre :)

6217799[/snapback]

Fritt for å være først. Ojeaeah.

Lenke til kommentar
Er i security, og vil nok tolke det sånn at så lenge det er snakk om du selv som synger (noe det er i alle fall på alle mine filer), evt selv er skuespiller / har regi og utgivelsesrettigheter hvis det er snakk om andre filformater kan du kopiere helt fritt til alle som vil høre / se på.

6217534[/snapback]

Det er lov å dele filer mellom venner, også de med opphavsrett. (Definisjonen på "venn" kan alltid diskuteres)

 

Men dette emnet har vi jo nok av egne tråder om, f.eks. disse:

- Nå skal Norske fildelere tas

- Nettmøte med EFN

- Kripos svarer leserne

 

Kan være lurt å kikke litt i for de som lurer.

 

;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...