Khalifen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva med casemod-compo? Fysisk avstraffelse av personer som spiller for høy techno ved å piske den eller de med en TP-kabel? 10-20 ganger per låt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Enig i at folk bør begrense seg, men at folk ikke får ha med høytalere blir litt teit. Selv tar jeg aldri med høytalere, men skal alle sitte med headsett og bare høre surring av stemmer? Høres kjedelig ut. "Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon" Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kommer til å bli fett! T-skjorter med nick anyone? ^^ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Enig i at folk bør begrense seg, men at folk ikke får ha med høytalere blir litt teit. Selv tar jeg aldri med høytalere, men skal alle sitte med headsett og bare høre surring av stemmer? Høres kjedelig ut."Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon" 6216261[/snapback] eller dra igang britney spears "sometimes" gjett om jeg skal plage folk med britney, vis jeg kommer Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Enig i at folk bør begrense seg, men at folk ikke får ha med høytalere blir litt teit. Selv tar jeg aldri med høytalere, men skal alle sitte med headsett og bare høre surring av stemmer? Høres kjedelig ut."Jag känner en bot Hon heter Anna. Anna heter hon" 6216261[/snapback] Nei! Vi hører på klassikeren "PALMA! *tatata* Palma, palma de mallorca!" Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Folk bør såklart få ta med høytalere, men disse bør være av en slik størrelse at de ikke trenger egen plass eller må stå på gulvet. Ingen har bruk for 12"ere på LAN. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Diskusjonen rundt reglemant for høyttalere kan tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=584855 Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Blir sikkert kult, lurer på om jeg skal ta meg en tur. Hvor mye strøm får vi hver? Lurer fordi jeg gjerne kunne tenke meg å ta med hjemmelaget fase dit Endret 31. mai 2006 av Økonom Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mulig jeg dropper innom og får meg en GOD VENN slik at vi LOVLIG kan samkjøre mp3 samlinga vår mot hverandres. Jeg har 700 GB mp3. Alt kategorisert i album etter artist. Jeg forventer at min nye "beste venn" også har dette. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mulig jeg dropper innom og får meg en GOD VENN slik at vi LOVLIG kan samkjøre mp3 samlinga vår mot hverandres. Jeg har 700 GB mp3. Alt kategorisert i album etter artist. Jeg forventer at min nye "beste venn" også har dette. 6216902[/snapback] Har bare en 250GB disk med musikk, men du kan sikkert få være venn med meg i en liten stund... Hvis du ikke vil være det blir det kanskje tatt opp at enkelte forummedlemmer burde trene på sykling istedenfor å katalogisere musikk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mulig jeg dropper innom og får meg en GOD VENN slik at vi LOVLIG kan samkjøre mp3 samlinga vår mot hverandres. Jeg har 700 GB mp3. Alt kategorisert i album etter artist. Jeg forventer at min nye "beste venn" også har dette. 6216902[/snapback] Akkuratt mp3 klarte jeg å oversette til noe annet. Og selvfølgelig det med artist og album. Jeg tror også at jeg vet hvem din "GODE VENN" er. Jeg kan også ta feil. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det som er farlig er å ha for mange gode venner. Da er jeg usikker på loven rundt det med kopiering. Jeg mener gode venner har lov å kopiere fra hverandre. kan noen sjekke opp dette, og hva skal til for å kategoriseres som god venn? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er i security, og vil nok tolke det sånn at så lenge det er snakk om du selv som synger (noe det er i alle fall på alle mine filer), evt selv er skuespiller / har regi og utgivelsesrettigheter hvis det er snakk om andre filformater kan du kopiere helt fritt til alle som vil høre / se på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det som er farlig er å ha for mange gode venner. Da er jeg usikker på loven rundt det med kopiering. Jeg mener gode venner har lov å kopiere fra hverandre. kan noen sjekke opp dette, og hva skal til for å kategoriseres som god venn? 6217275[/snapback] Du er alles venn, kjære. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan godt tenkes at jeg tar meg turen opp jeg også. Dette forutsetter at det går buss dit fra Bergen. Eventuelt må jeg ta tog noe som også går greit. Men buss ville være å foretrekke. Dersom Wii kommer ut i november før høstferien kommer jeg til å ta med en slik en Når starter bilettsalget og hvordan blir bilettsystemet. Skulle gjerne tenkt meg å bestille plass sammen med andre slik at jeg får plass ved siden av noen ikke helt ukjente. Og forhåpentligvis er det ingen brukere som kommer til å slå meg end av urettferdig moderering. *ehem . NEida. Men det kan sikkert bli bra dette her. Har en sugen PC som girer å kjøre BF2 akkseptabelt så... Men dersom Wii kommer ut før den tid arrangerer jeg konnkuranse i Super Mario Bros Brawl (Så sant det kommer ut som lanseringstittel). Snorre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det kan godt tenkes at jeg tar meg turen opp jeg også. Dette forutsetter at det går buss dit fra Bergen. Eventuelt må jeg ta tog noe som også går greit. Men buss ville være å foretrekke. Dersom Wii kommer ut i november før høstferien kommer jeg til å ta med en slik en Når starter bilettsalget og hvordan blir bilettsystemet. Skulle gjerne tenkt meg å bestille plass sammen med andre slik at jeg får plass ved siden av noen ikke helt ukjente. Og forhåpentligvis er det ingen brukere som kommer til å slå meg end av urettferdig moderering. *ehem . NEida. Men det kan sikkert bli bra dette her. Har en sugen PC som girer å kjøre BF2 akkseptabelt så... Men dersom Wii kommer ut før den tid arrangerer jeg konnkuranse i Super Mario Bros Brawl (Så sant det kommer ut som lanseringstittel). Snorre 6217799[/snapback] Fritt for å være først. Ojeaeah. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Haha. Nå kan jeg angre på at jeg har meg selv om avatar. Forøvrig har jeg stor tro på at dette kan bli et festelig lan, spesielt med tanke på alle de hyggelige brukerne på diskusjon.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er bra vi to har et nært og kjært forhold Dahle Du har sær smak, men alltids noen godbiter jeg har lyst på Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Er i security, og vil nok tolke det sånn at så lenge det er snakk om du selv som synger (noe det er i alle fall på alle mine filer), evt selv er skuespiller / har regi og utgivelsesrettigheter hvis det er snakk om andre filformater kan du kopiere helt fritt til alle som vil høre / se på. 6217534[/snapback] Det er lov å dele filer mellom venner, også de med opphavsrett. (Definisjonen på "venn" kan alltid diskuteres) Men dette emnet har vi jo nok av egne tråder om, f.eks. disse: - Nå skal Norske fildelere tas - Nettmøte med EFN - Kripos svarer leserne Kan være lurt å kikke litt i for de som lurer. Endret 31. mai 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er fra Drammen og skal på HW-LAN. Gleder meg til billettsalget åpner. Må få noen til å kjøre meg inn da. Ellers hopper jeg på toget med laptop i sekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg