Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: HW-LAN - hvem, hva, hvor?

Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan det være galt da? ser ikke problemet i å ta med deg en vannkoker, hva er farlig med den?

6759477[/snapback]

Du kan velte den og søle på dine medforumbrukere og skape en helvettes krangel!

:)

6759505[/snapback]

Veit du om det er regler for det, Øyvind?
Lenke til kommentar

Det går vel mer på strøm tenker jeg. Nå er ikke noe avklart på den biten (ikke som jeg vet ialfall) men hvitevarer i sin helhet pleier å bli bannlyst, noe jeg egentlig tror vil skje her også.

Nå er det tidlig (og ikke min sak) å si noe om akuratt det, men det er lettere å si nei til alle hvitevarer enn bare noen.

Lenke til kommentar

Yepp, Superslask, vil tro det er stor sjanse for at det blir no-hvitevare-LAN her og, det går jo først på strømmen, men etterpå på litt annet sikkert :p

Aner ikke, men tviler på at det er lov å ha med. Det går sikkert ann for HW og sette ut noen disponible vannkokere da (ser for meg halve hallen står foran 3 vannkokere og skal ha kaffe :cool: )

Lenke til kommentar
Kan det være galt da? ser ikke problemet i å ta med deg en vannkoker, hva er farlig med den?

6759477[/snapback]

Det som er galt med en vannkoker er at den suger utrolig mye effekt. Det er ikke så mye av dagligdagse ting her i verden som krever så mye energi som å varme opp vann...

Ser vi en vannkoker så blir noek den inndratt ganske fort - alternativt er det mange som får bank for å ha tatt sikringen til rekka ;)

Lenke til kommentar
Bruker fremdeles like mye watt som før.

Mange som ikke skjønner at selv om man kjører ett kjøleskap på PSUen til datamaskinen din, bruker den fremdeles like mye strøm fra nettet.

6761110[/snapback]

Jada, selvfølgelig, men da går det ikke under "hvitevarer" lenger. Da er det bare en PC som bruker sinnsykt mye strøm. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...