Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-LAN - hvem, hva, hvor?


Dahl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da skal jeg og tomatulf lage roflvafler på lanet..

 

for dere uvitende så er roflvafler grønne vafler.

6348774[/snapback]

 

LoL @ vafler :p ! gleder meg til Roflvaflene. Jævla fett navn på vaflene å :p haha! gudd ! Håper jeg får med meg noen folk til å bli med på lanet =) blir som å gjennoppleve TG bare i mini versjon :D hehe :wub:

Lenke til kommentar
jajajajajajajaa alltid oslo.kom til stavanger mye kulere der! :innocent:

6422717[/snapback]

Det er ikke spesielt vanskelig å komme seg til Oslo fra Stavanger da. Alltid Oslo? Nå har jeg hørt det og. :)

6422746[/snapback]

 

Tanken på at det er ALDRI I BERGEN!! Norges nest største by!

 

Yeyeye. Skulle nok ha funnet et perfekt plass for 3-4 tusen nerder her også. :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Tanken på at det er ALDRI I BERGEN!! Norges nest største by!

 

Yeyeye. Skulle nok ha funnet et perfekt plass for 3-4 tusen nerder her også. :thumbup:

6425616[/snapback]

Det finnes mer enn nok LAN gjennom tidene her i Bergen, som Codebreaker, ByLAN og HordaLAN. Når noe som gjelder hele landet skal arrangeres, så gjøres det i Oslo. Flere lokaler, flere som bor der, lettere å komme der hvis du ikke bor i Oslo. Å ha det i Bergen er kun praktisk for de som bor i Bergen.

Lenke til kommentar

 

Tanken på at det er ALDRI I BERGEN!! Norges nest største by!

 

Yeyeye. Skulle nok ha funnet et perfekt plass for 3-4 tusen nerder her også. :thumbup:

6425616[/snapback]

Det finnes mer enn nok LAN gjennom tidene her i Bergen, som Codebreaker, ByLAN og HordaLAN. Når noe som gjelder hele landet skal arrangeres, så gjøres det i Oslo. Flere lokaler, flere som bor der, lettere å komme der hvis du ikke bor i Oslo. Å ha det i Bergen er kun praktisk for de som bor i Bergen.

6430507[/snapback]

 

 

Sier bare The gathering, der er det plass til 5000 nerder, var der i år. en helt syk følese, det er garanter at jeg får den tilbake på HW lan :D:w00t:

Lenke til kommentar

 

Tanken på at det er ALDRI I BERGEN!! Norges nest største by!

 

Yeyeye. Skulle nok ha funnet et perfekt plass for 3-4 tusen nerder her også. :thumbup:

6425616[/snapback]

Det finnes mer enn nok LAN gjennom tidene her i Bergen, som Codebreaker, ByLAN og HordaLAN. Når noe som gjelder hele landet skal arrangeres, så gjøres det i Oslo. Flere lokaler, flere som bor der, lettere å komme der hvis du ikke bor i Oslo. Å ha det i Bergen er kun praktisk for de som bor i Bergen.

6430507[/snapback]

 

 

Sier bare The gathering, der er det plass til 5000 nerder, var der i år. en helt syk følese, det er garanter at jeg får den tilbake på HW lan :D:w00t:

6430728[/snapback]

 

 

Hehehe. Det jeg mente var litt store LAN. 1500+

Har hørt om de i Bergen. Men ble liksom ikke så fristet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ut av nysgjerrighet:

Jeg har lest i diverse tråder rundt omkring på forumet, at noen nevner at det blir 4000 plasser, mens dahl skriver i denne tråden at man regner med at blir ca 2000.

 

Har dere ett mer eksakt tall?

6527749[/snapback]

 

Per dags dato ligger vi på 2000 stk. Men om folk sloss om plassene vil vi lett kunne øke mengden. Det er plenty av plass. Det står vel egentlig på hvor stor etterspørselen er.

Ingen vits å bestille utstyr til 3000 når det kommer bare f.eks 1700.

 

Men dette LAN'et kommer nok til å skille seg sterkt ut fra alle andre LAN jeg har hørt om. Vi snakker om folk med masse fantasi her. :whistle:

Lenke til kommentar
jajajajajajajaa alltid oslo.kom til stavanger mye kulere der! :innocent:

6422717[/snapback]

Det er ikke spesielt vanskelig å komme seg til Oslo fra Stavanger da. Alltid Oslo? Nå har jeg hørt det og. :)

6422746[/snapback]

 

Tanken på at det er ALDRI I BERGEN!! Norges nest største by!

 

Yeyeye. Skulle nok ha funnet et perfekt plass for 3-4 tusen nerder her også. :thumbup:

6425616[/snapback]

 

Bullshit, er ikke TRONDHEIM norges nest største by?! Hørt snakk om det på skolen, og at de klaga for at Oslo ble hovedstad, og ikke Trondheim..?

(Vranglæring?! :p )

 

Kom til Tigerstaden på LAN, folkens..!! :)

 

 

hvor mange billetter er solgt til nå?

6528339[/snapback]

 

 

Og ja, hvor mange billetter er solgt? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...