joques Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Tjena! Jeg var og kjøpte en S200 i dag, og sliter litt med å ta i bruk skriftgjenkjenningen. Når jeg skal velge input-metode, så kommer bare "tastatur" og "phone pad" opp som valg, og ingen av de andre mulighetene som står omtalt i instruksjonsboka. Jeg har prøvd å bytte språk (det står at skriftgjenkjenning ikke er implementert for alle språk), men det hjalp ikke. Hjelp! Hvordan løser jeg dette? Det var jo skriftgjenkjenning som var hele grunnen til at jeg valgte denne i stedet for 9100! Joakim Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 For å få skriftgjenkjenning på S200 må du ha en liten fil som aktiverer denne funksjonen. Jeg fikk den av Qtek Support på under 1 time. Fungerer glimrende. -snubbel Lenke til kommentar
joques Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 For å få skriftgjenkjenning på S200 må du ha en liten fil som aktiverer denne funksjonen. Jeg fikk den av Qtek Support på under 1 time. Fungerer glimrende. -snubbel 6205097[/snapback] Hmm, nå var jeg nettopp på supporten på www.qtek.no og spurte, men de likte visst ikke IMEI-nummeret på telefonen min og sa at jeg måtte kontakte forhandleren. Tror du at jeg får tak i denne fila fra Elkjip? Eller fins det noe annet sted jeg kan gå? Joakim Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Elkjip finner nok ikke filen til deg... men jeg har lagt den ut her: http://mytola.steinan.org/~snubbel/qtek/en...cognizersNO.CAB Kos deg :-) -snubbel Lenke til kommentar
joques Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Elkjip finner nok ikke filen til deg... men jeg har lagt den ut her: http://mytola.steinan.org/~snubbel/qtek/en...cognizersNO.CAB Kos deg :-) -snubbel 6205318[/snapback] Hey, tusen takk! Men ... hvor på telefonen legger jeg den hen? Sorry, har aldri gjort dette før Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Legg den hvor du vil på telefonen, så navigerer du fram til filen fia FileExplorer på telefonen. Dobbelklikk på filen, så starter installasjonen :-) -snubbel Lenke til kommentar
joques Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Legg den hvor du vil på telefonen, så navigerer du fram til filen fia FileExplorer på telefonen. Dobbelklikk på filen, så starter installasjonen :-) -snubbel 6205645[/snapback] Det funket! Tusen takk! Litt vrient å få til æ ø og å, men det er vel en treningssak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CN4Mbnob Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Elkjip finner nok ikke filen til deg... men jeg har lagt den ut her: http://mytola.steinan.org/~snubbel/qtek/en...cognizersNO.CAB Kos deg :-) -snubbel 6205318[/snapback] Fikk ny HTC P3300 i dag, og kan jeg bruke denne cab'en her? Og kan du sende meg den eller legge den ut på nytt - finner den ikke på den oppgitte adressen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei! Har sendt deg en PM med ny link. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå