Quintero Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Så ironisk, først kommer sladresia; The Inq ut med at FX62 kommer til s939, dagen etter kommer den litt mer anerkjente side DailyTech ut med at FX62 ikke kommer til s939. Bryr meg egentlig ikke alt for mye, hadde aldri brukt så mye på en prosessor. 6212090[/snapback] Ikke at jeg heller stoler på The Inquirer, men i akkurat dette tilfellet vil jeg ikke kritisere dem. Både FX-62 og X2 5000+ til socket 939 sto tross alt i AMDs egen prisliste, som jeg linket til. Jaja, ville ikke ha brukt så mye på en prosessor uansett. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan kanskje virke meningsløst å dra opp en såpass gammel tråd, men har faktisk kjøpt en X2 5000+ til socket 939! Picture attached... AMD har lagd en god del CPUer de ikke har slupept på markedet av ulike årsaker, bl.a. 4100+ Venice, 3600+ Clawhammer til socket 939 og 754, 3700+ Newcastle og Opteron 190 (som er den som står i PCen her as we speak, forøvrig ). Spekulerer i om de har lagd en FX62, men har ikke funnet en enda. Kommer garantert til å slå til om/når det skulle dukke opp en mulighet til å skaffe en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå