Newsbee Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 HP Win XP Home Ikke floppy Maskinen restarter seg selv under lasting av Windows. Verken sikkerhetsmodus eller de andre valgene har noen annen virkning enn vanlig oppstart. Får heller ikke tilgang til command line. Starte fra CD og installere på nytt fungerer, men må på et visst punkt formatere, og det vil jeg ikke pga bilder jeg vil ha. Får heller ikke partisjonert c:\ under reinstallering. Disk-testen i BIOS gir feilmelding. Har USB link-kabel, men den fungerer ikke siden jeg ikke kommer inn i Windows. Anyone? Lenke til kommentar
.com Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 sette hd i en annen pc og kopiere over filene du vil ha, og så formatere? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Starte fra CD og installere på nytt fungerer, men må på et visst punkt formatere Du skal kunne overskrive eller reparere, uten tap av filer. Evt kan du prøve Ultimate Boot CD og kjøre en checkdisk fra den. Masse andre verktøy på den også: http://www.ubcd4win.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå