Bonatini Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Skal legge inn Debian (stable) på min Laptop HP Pavilion ZE5200, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Vet noen om linker eller slikt der jeg kan finne info om dette? Håper på svar. Øyvind Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hei Skal legge inn Debian (stable) på min Laptop HP Pavilion ZE5200, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Vet noen om linker eller slikt der jeg kan finne info om dette? Håper på svar. Øyvind 6204302[/snapback] Nei ikke som jeg kan se. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Nei ikke som jeg kan se. 6204863[/snapback] Nja, det står da mye om installasjon fra forskjellige medier på Debian sine sider. Jeg kan ikke ha sett syner sist jeg var der At noe kan være litt utdatert tror jeg man får leve med. Ellers kan du gjøre et forsøk her: http://debianguiden.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå