TangoDown Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har lagt inn proftpd-1.3.0 på Slackware 10.2. Får koblet til uten problemer, men det står... 501 REST: Resuming transfers not allowed in ASCII mode This site may not allow file resuming ...når jeg har koblet til. Dette stemmer. Kan ikke trykke resume når jeg prøver å laste opp samme filen på nytt etter å ha avbrutt overføringen. Lurer derfor på om det er finnes en løsning på dette. Har googlet meg ihjel, og lagt til det som tilsynelatende må til, i /etc/proftpd.conf (se i bunnen av innlegget), men det fungerer fremdeles ikke. I tillegg får jeg transfer failed på den første transferen jeg prøver på etter at jeg har koblet til. Etter et forsøk fungerer det fint, men første transfer blir failed. Dette gjelder kun upload. PASV 227 Entering Passive Mode (192,168,1,21,250,138). STOR License.txt 550 License.txt: No such file or directory Transfer Failed! PASV 227 Entering Passive Mode (192,168,1,21,249,196). LIST 150 Opening ASCII mode data connection for file list 226 Transfer complete. Transfer queue completed 1 File failed to transfer /etc/proftpd.conf ServerName "EvilFork" ServerType inetd DefaultServer on TimeoutIdle 600 TimeoutNoTransfer 600 AllowOverwrite on AllowStoreRestart on AllowRetrieveRestart on SystemLog /var/log/proftpd.log TransferLog /var/log/xfer.log # Eliminating slow connecting UseReverseDNS off <Global> IdentLookups off </Global> # Passive settings PassivePorts 60000 65535 # Port 21 is the standard FTP port. Port 21 # Umask 022 is a good standard umask to prevent new dirs and files # from being group and world writable. Umask 022 # Set the user and group under which the server will run. User ftp Group ftp # To cause every FTP user to be "jailed" (chrooted) into their home # directory, uncomment this line. DefaultRoot ~ <Directory /> <Limit ALL> AllowAll </Limit> </Directory> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå