Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til ang. Wii?


aspic

Anbefalte innlegg

Jeg beklager på det meste om dette temaet er tatt opp før, men som topicen sier; Hva gleder du deg mest til ang. Nintendo Wii ?

 

Jeg personlig ser mest frem til Legend of Zelda: Twillight Princess. Jeg håper dette spillet virklig lever opp til forventningene. Ellers kan jeg nevne andre titler som Super Mario Galaxy (ellernosnt) og noen simulationspill som ser råe ut. Jeg ser også frem til online tjenesten Nintendo vil by på, som gjør at man kan laste ned toppspill opptil 15 år gamle. Som dere kanskje har forstått, jeg gleder meg SYKT til mørke vinterkvelder med Wii kontrolleren planta god i hendene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er usikker på hva jeg gleder meg mest til, er veldig spent på Zelda selfølgelig, og Brawl, men disse benytter seg ikke av kontrollen i like stor grad som Wario. (Brawl bruker vel ikke kontrollen skikkelig i det heletatt)

Har sett noen filmer fra Wario Smooth og det virker rett og slett helt genialt. Elsker Warioware til gc, ble litt lei pga var litt lite å gjøre når man hadde spilt det 100 ganger, men til Wii er det masse ting å gjøre, dessuten. Den hektiske multiplayerdelen av Wario er noe av det bedre jeg har opplevd.

:D

Lenke til kommentar

Ser det er flere her som venter på "Legend of Zelda - Twightlight Princess" men som skrevet på nintendo.no forumet kommer det faktisk til Gamecube! Det blir et av de siste spillene som blir laget til Gamecube. :)

 

Edit: Hvis du vil lese om dette selv går du på Nintendo.no > Gamecube > Kommende spill > Legend of Zelda. :)

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar
Ser det er flere her som venter på "Legend of Zelda - Twightlight Princess" men som skrevet på nintendo.no forumet kommer det faktisk til Gamecube! Det blir et av de siste spillene som blir laget til Gamecube. :)

 

Edit: Hvis du vil lese om dette selv går du på Nintendo.no > Gamecube > Kommende spill > Legend of Zelda. :)

6204838[/snapback]

 

Joa, men hvorfor gidde å kjøpe det til Gamecube, når man kan få det mye bedre til Wii?

Lenke til kommentar

Joda, Twillight Princess (LoZ) kommre til GameCube, men vil samtidig komme til Wii. Wii-versjonen vil benytte seg av Wii-kontrollens funksjoner, naturlig nok, hvilket betyr at du letter kan skyte med bue, sverdkampene blir morsommere (Enkelte bevegelser aktivrer noen spesielle sverdslag) og ikke minst høytaleren i kontrollen gjør at Wii versjonen blir bedre og mer morsom.

Lenke til kommentar

Twiliight Princess ble jo først utviklet til GameCube, men så utsatte de spillet med et år eller noe og fant ut at de kunne lansere det på Wii også. Spillet kommer til å være veldig likt, bare at Wii får bedre grafikk og i enkelte situasjonen, så kan fjernhåndkontrollen til Wii brukes. Ganske smart taktikk, for jeg kommer til å kjøpe Wii og spille Zelda der.

 

Men det som jeg hleder meg til, er å laste ned og spille gamle NES-spill mot en symbolsk sum. Kan ikke vente med å spille f.eks Kabuki Quantum Fighter, eller hva med Defender of the Crown? Mange av NES-spillene mine har tatt kvelden. Så rart, det har jo bare gått 16-17 år...

Lenke til kommentar
Star Wars spill med lightsaber!  :dribble:  Kommer det, så kjøper jeg Wii. Tvert!  :w00t:

6208733[/snapback]

Da forskjellig spillpresse spurte Lucas Arts, på E3, om de hadde tenkt på å lage et Star Wars-spill til Wii fikk de et lurt smil tilbake og frasen,"We're looking in to it". Altså er det stor sannsynlighet for at de har tenkt til å utvikle et Star Wars spill til Wii. Iwata har også utalt at det bør lages et Star Wars-spill til Wii.

 

Det er bare å vente i spenning.

 

Snorre :)

 

PM! Etterhvert som vi har fått opp en del ting folk gleder seg til her kan jeg jo sette opp en vote i den grad det er nødvendig da. Isåfall kan man stemme på det man selv gleder seg mest til og dermed få en mer oversiktlig presentasjon av hvor mange som gleder seg til de forskjellige tingene. Bare et forslag.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...