Januar333 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har hatt en lite problem i det sista at mange nye spill som hitman blodmoney, gudfaren, black and white 2 ikke starter, blir bare svart skjerm går deretter tilbake til skrivebordet uten noe som helst feilmelding er sinnsykt frustrerende.. maskinvare athlon 1,2ghz sapphire 9800pro soundmax intrigert lyd 768 sdram er gammel maskinvare men får fortsatt inn fear, san andres og criminal mind og lignende spill tilfredstillende (utenom doom 3) siste drivere på skjermkortet, samt at windows update oppgraderte lyd driverne mine så det burde være i orden. tenkte muligens cpuen manglet noe teknologi men syntes det er rart at jeg ikke får noe feilmelding.. hitman kommer slik at jeg kan se vidioen bare før den får svart skjerm og tilbake til skrivebordet. noen som har noen ide på hva som kan være årsaken?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Har du sjekket pcen for virus og spyware? Er det lenge siden du la inn Windows på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Har du sjekket pcen for virus og spyware? Er det lenge siden du la inn Windows på nytt? Hilsen, efikkan. 6204944[/snapback] hei, har også prøvd å reininstallere windows xp pro sp2 uten hell.. har også hatt norton antivirus insatellert og adaware.. har lest i en readme file at det kan være det virtuelle minne som ikke er aktivert men hvordan sjekker man det?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Har du sjekket pcen for virus og spyware? Er det lenge siden du la inn Windows på nytt? Hilsen, efikkan. 6204944[/snapback] hei, har også prøvd å reininstallere windows xp pro sp2 uten hell.. har også hatt norton antivirus insatellert og adaware.. har lest i en readme file at det kan være det virtuelle minne som ikke er aktivert men hvordan sjekker man det?? 6204997[/snapback] Du kan sjekke hvor mye virtuellt minne du har fra "Task Manager". Men kan problemet være at du har SP2 til Windows? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Du kan sjekke hvor mye virtuellt minne du har fra "Task Manager". Men kan problemet være at du har SP2 til Windows? Hilsen, efikkan. Virker litt rart at sp2 kan ha noe med det å gjøre er jo tross alt mange spill og programmer som krever at du har sp2.. men veit ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå