OleMz Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Fikk igjen min SXG75 i dag fra reprasjon.. (hadde trøbbel med å sende SMS) Å der hadde de oppdatert SW og deaktivert UMTS det sto at : "UMTS" skal atid være deaktivert når ikke i bruk..pga dekningsproblemer og lydkvalitet... så står det at jeg må skru på igjen UMTS når det skal brukes.. men det jeg lurer på er hvordan jeg aktiverer/deaktiverer UMTS ? noen som vet det ? (fant ingentingen i manualen) ellers noen som vet om det er noen annen mediaspiller man kan bruke så man får brukt HELE skjermen ? er så irriterende at det bare er halve skjermen som er i bruk når man skal se video og slikt.. Mvh OleM Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 meny > innstillinger > nettverk > valg av modus : ) Lenke til kommentar
OleMz Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) meny > innstillinger > nettverk > valg av modus : ) 6207882[/snapback] jøss å jeg som leita så lenge i går og ikke fant :!: men tusen takk for svar Foresten noen som vet om hvorda jeg kan bli kvitt den : "ikke nok minne til å utføre denne operasjonen" meldinga som dukker opp når jeg bruker internet leseren på telefonen ? vet at jeg kan bruke " Opera mini " men med den får jeg ikke lastet ned ting.. Endret 30. mai 2006 av OleMz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå